|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
Hosse: vi ska väl ha nån sommarträff också, vet inte vilket datum, highspeedm5vet nog det |
|
|
Japp sommarträff ska vi ha så klart =D. Någon gång i Juli blir det, men exakt datum är inte bestämt än. Kommer att lägga ut en ny rubrik om sommarträffen sedan. Marzocchi: Å, trevligt med 7-serie. Då syns vi på träffen. Av det jag har hört så kommer det att komma mycket fina bilar. Mvh Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
Härligt, då ska jag dra ihop lite bilar och komma! Aldrig varit på en bilträff:-) Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
D-diddy |
Vilken tid och vart träffas vi då?? David. "The unattainable is invariably attractive" |
|
Vi träffas nu på lördag 24/4 kl.18:00 på Autowåx parkering. Bromsgatan 9 på Wåxnäs. Marzocchi: Vi kan ju ställa upp bilarna bredvid varandra. ;) Mvh Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
DÅLIGA NYHETER: Kollade vädret igår. Och då visade de SPÖREGN och 3 grader varmt. GODA NYHETER: Kollade vädret igen, nu har de tagit sitt förnuft till fånga och visar 10 grader varmt och sol på lördag. =D Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
Hahaha, jag hoppas det blir det senare då =D Jag har ju ingen BMW än men jag kommer ändå, skulle dock vara kul att åka med i nåns bil =) Schnitzer: Det finns möjligen inte en ledig plats i din bil? :) |
|
| . | |
|
Det vore juh själva faan om det ska bli regn på lördag! Jag som trodde Karlsatd var solens stad??? *asg* Nä då, skoja bara! Jag kommer även om det blir regn iaf! Finns risk för brutala uppställ om det e blött... =D BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den! |
|
|
Vi kommer på lördag. Tre st m3:or. Nu får vi hoppas att john poolman har rätt om vädret. +10 grader och sol. Titta in på aftonbladets hemsida/Väder |
|
|
Kankse, KANSKE har jag lyckats ragga med en Z8 tills lördagen! Det berodde på hur mycket han hade o göra... *hoppas* Grymma bilar dom där Z8:orna... :P BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den! |
|
|
Tråkiga nyheter... Z8:an kommer tyvärr inte... Bara så ni vet... BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den! |
|
|
Ja vädret kan man ju inte klaga på i alla fall, nu ska bilen bara fusktvättas lite så man slipper skämmas allt för mycket. Hoppas många kommer! ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
vet inte om jag vågar komma men min bil den är för FUL för att vistas vi en sån här träff ;) viserligen på grund av lagning/lakning MVH Michael |
|
|
Äh, det gör väl ingenting, det är ju kul om så många som möjligt dyker upp. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Härligt träff. BMW-karavanen kändes mäktig. By the way, vad tyckte ni om de råstylade bilarna. (Jag väljer att inte säga något iaf;) |
|
|
Den svarta var väl ganska ok tycker jag nog, vingen på den röda kändes "något" överdriven. Vart tvungen att dra tidigare, missade karavanen för 2:a året i rad :( Men nästa träff ska jag åka med. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Jag tyckte det var väldigt kul! Hoppas det blir lika bra nästa gång... Hoppas det e fler än jag och den röda M3:an som vågar showa lite oxå! :D BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den! |
|
|
Ja jag hade väldigt trevligt på träffen. Hoppas att alla andra också hade det bra. Som sagt, karavanen var MÄKTIG. Det var grymt kul att se folks ansiktsuttryck =D när vi kom i en lång rad. Jag tog ju som bekant en massa bilder och ska höra med "Autopower-Crew" vilka möjligheter det finns att lägga in ett litet repotage. Mvh Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
Gick ju bra alltihop tycker jag, fler bilar än förra gången, som mest räknade jag till 23 st på parkeringen vid Autowåx. Extra intressant fann jag E34:an med Individual-lack i lila-ton, verkligen en ovanlig och fin kulör på den bilen. Nästa gång blir det sommarträff, troligen under juli månad. //HD91 - M5 E34 Limousine register - |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.