|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
Det verkar som att vi blir ett rejält gäng med bilar i alla fall. Precis som förra gången. Någon mer som är intresserad av att komma? Mvh Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
Kommer... ///M3 |
|
|
Snart bara 1 månad kvar då =) Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
Hello Jag kommer med min nyköpta E34 V8 Power!!! ROCK ON |
|
|
Det verkar interessant... Någon som kan lägga ut vägbeskrivningen här på forumet¿?¿ Min mail fungerar inte:( |
|
| Gött att man hann skaffa en ny bil innan träffen. Vi ses där;) | |
|
vägbeskrivningen tack...... m.v.h Mauricio |
|
|
Maurixt// maila Highspeed_M5, han förklarar hur man tar sig dit. |
|
|
Ska försöka pallra mig dit :D --- .. vassast på ön ;) Länk |
|
|
Verkar som att det blir fler bilar än förra gången, 18.00 framför Autowåx är det som gäller, senare karavankörning runt Karlstad för de som önskar. //HD91 - M5 E34 Limousine register - |
|
|
Det blir ju jättekul det här. Hoppas vi får bra väder också. Ska se vad jag kan göra åt det =DDD. Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
FetBmw320 Tyvärr kan jag inte lägga ut beskrivningen. Du har inte ICQ eller nått sånnt? Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
Det tråkiga för min del är att jag måste hålla mig på "mattan" och köra lugnt. Jag kommer precis vara klar med min motorrenovering till träffen. Inkörning = c:a 500 mil *snyfft* Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
Det blir tyvärr en M3:a mindre till träffen, då jag skrotat min vilket är jäkligt tråkigt! Får se om jag kanske kommer ändå, om jag fått tag i någon bil. PB |
|
|
Tråkigt o höra Petrus! Jag kommer garanterat upp iaf! Ska se om jag inte kan ragga ihop lite mer bilar härifrån Mellerud.... BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den! |
|
|
Spiralkinder: skojigt om det kommer en del M5 E34, vi får försöka parkera i rad på träffen, du kan ju kika förbi mig och Schnitzer en liten stund innan om det passar, vi brukar samla en skara utanför stan och åka gemensamt in. Highspeeed_M5 - dyker du upp här innan också? Petrus: beklagar, mycket tråkigt, hoppas du hittar någon annan BMW att åka i. //HD91 - M5 E34 Limousine register - |
|
|
HD91: Låter som en bra idé! Jag kan juh slå en pling till Schnitzer strax innan jag är i Karlstad då så vi kan bestämma plats o mötas upp på... Tyvärr äger jag den enda M5:an häromkring Mellerud... Ska dock höra om grabbarna på Stylingkompaniet är intresserade av att åka med upp... BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den! |
|
|
HD91 Jo jag dyker upp hemma hos er innan träffen fast tyvärr inte i min 325:a. Hinner inte få ihop motorn till träffen. Jag kommer i annan "beklädnad", den som kommer får se =D. Mvh Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
fasen oxå.. den dagen kan inte jag. Blir det fler träffar utöver sommaren i karlstad? Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Då jag sålt min 325 så kommer jag att åka med en kompis som kommer, han har en 730 Vi ses!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.