|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
Nu blir det favorit i repris mina damer och herrar. Våren är snart här och de vinteravställda bmw-bilarna börjar tas i trafik igen. Den 24APRIL är det Bmw VÅR-träff i Karlstad. Kl. 18:00 börjar vi. Förra träffen var mycket trevlig och inget talar för att det skulle bli annorlunda den här gången. Länk Ta med din Bmw och känn gemenskapen. Jag ska göra en förfrågan på Autowåx (Wåxnäs) om hurvida vi kan hålla till på deras parkering igen. Vi kollar in varandras bilar. Några nya personer i bmwkretsen kanske? I slutet blir det trevlig kortege i stan. Det är tänkbart att det blir en SOMMAR-TRÄFF också, mitt i Solens underbara värme. Mvh Har du råd att INTE köra Tyskt? | |
|
Det låter mycket bra det där tycker jag! //HD91 - M5 E34 Limousine register - |
|
|
Kul! Den här gången ska jag försöka ta mig dit. /Petter |
|
|
Jag ska försöka att komma förbi, det kan ju va kul. PB |
|
|
Jo jag längtar till april. Just nu har det väl kommit närmare 2 dm snö. Typiskt, det var ju så fint förut, nästan ingen snö kvar. Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
Förra gången missade jag, och den här gången har jag ingen bil "ännu", men har nog skaffat mig en tills dess:) C ya;) |
|
|
Sitter här och funderar lite på den större sommarträffen som skulle vara kul att ha. HMM, SOMMARTRÄFFEN: Hur ställer ni er till att ha själva sommarträffen på STORA TORGET i Karlstad? Mvh Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
Ok. Vi får vara på Autowåx parkering den 24 April kl. 18:00 VÄLKOMMNA Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
| det låter trevligt! | |
|
skriver in 24 april i almenackan Länk Länk |
|
|
24 april...jävla skit...är stor fisketävling på vänern just den helgen...jag får komma på sommarträffen istället....synd ///M3 |
|
|
Det var synd. Verkar som det kommer några M3:or ändå. Vi ser fram emot att se dig vid sommarträffen Mvh Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
Jag kommer, då ska man i alla fall fått ut bilen. Annars är det ju riktigt tråkigt. //Schnitzer Min M5: Länk |
|
|
Härligt Schnitzer. Ska bli kul att se den in "action". Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
Mr Hamann |
Jag kanske dyker upp...) // Mr Hamann |
| Kan noen legge ut en veibeskrivning til Autowåx ? | |
|
Hej LeitWolf Jag skickar en beskrivning till dig. Är det någon mer som behöver en vägbeskrivning så är det bara att maila mig. Mvh Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
| Kul kommer iallafall, får se om det blir med 535an eller om jag hinner byte till nån annan beamer. | |
|
carlsson535: Vad ska du byta till för BMW då? Såg föresten din BMW åkandes i stan i lördags. //Schnitzer Min M5: Länk |
|
|
UPP =D Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
D-diddy |
I'll be there.. David. "The unattainable is invariably attractive" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.