|
|
|
|---|---|
|
Hej, Skulle vilja ha hjälp med att få en ungefärlig värdering på min lilla pärla som jag ska sälja pga behov att någonting större. 328 kupé -96 manuell låda AC/cd-spelare/antispinn osv, dvs normal hög utrustningsnivå för biltypen. Orginal LM-fälgar Vinterdäck, plåtfälg importerad 13200 mil "fint skick" dvs fräsch invändigt Full servicebok Insp 2 genomförd hösten -03 Bes utan anm dec -03 Spindelleder bytta 02 resp -03 Bromsar bytta runt om -02 Förarsidan samt motothuv skall lackas om pga repa Vad tror ni? Mvh/ Jonas | |
|
Tippar ett försäljningspris runt 78-84 beroende på hur cool den ser ut, färg, vilka originalfälgar etc.. ac, ej acc? |
|
|
Fick leta lite, sådana här fälgar är det: Länk Färgen är cosmossvart metallic och det ska nog vara acc, dvs man ställer in värmen separat på förar- resp. passagerarsidan. Elhissar, elspeglar mm är det såklart också. /Jonas |
|
|
Tror faktiskt inte att det där är originalfälgarna som satt på 328 coupé 1996. |
|
|
pistolas, det är möjligt,anledningen till att jag skrev så är att jag tycker de verkar vara ganska vanliga, och det är bmws egna fälgar. Editerar mitt inlägg :-) /Jonas |
|
|
:-) Lycka till iallafall, är säkert många som är ute efter en sådan bil till våren. |
|
|
salo: Fälgarna är orginal 15 tum. Kolla reservhjulet om du har lm fälg även där. E36 Coupe har alltid haft de fälgarna som standard iallafall på de 6 cyl modellerna. 16 tum paralelleker som är vanlig på 328 Coupe ingick i något paket om jag inte minns fel. /Rickard |
|
| Jag tror på ungeför samma prisnivå som pistolas. Saknar du skinn, sportstolar, acc, m-paket så kan det ev. bli lite trögare att bli av med den | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.