|
|
|
|---|---|
|
Va i kontakt med BSR AB i Växjö ang borttagandet av fartspärren på min M Roadster. Dom sa att det inte gick, stämmer det eller va det bara skitsnack för att bli av med mig? MVH 19" :-) VD med R&D "Vill inte vara som alla andra, och är det inte heller" | |
|
Det är skitsnack. vad dem ville säga var nog "vi kan inte". Det krävs att man ändrar i programmet och det klarar inte "vem som helst" prata med Stockholm Turbo Center. Klas kan säket fixa det. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Har du tagit bort din fartspärr, eller vet dui någon som gjort det. Gäller ens försäkring isf om någonting skulle hända? 19" :-) VD med R&D "Vill inte vara som alla andra, och är det inte heller" |
|
|
tuningchip.se |
|
| varför ta bort den, speciellt på roadstern? Kör du ofta över 250;) | |
|
Varje dag! 19" :-) VD med R&D "Vill inte vara som alla andra, och är det inte heller" |
|
|
yatooil: min hade ingen från fabriken. Max fart på en 2.8 är 240. Däremot så hävdar ESS att nuvarande maxfart är 265-270. fast jag har alldrig åkt så fort (inte ens i närheten) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| # | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.