|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag har inte ännu lämnar in bilen för Ditec behandling.. så jag undrar om nåpon har bra tips på bra avfettning. Jag provad autosmart Power som går att köpa på micro.. den var riktig bra.. väldigt nöjd med resultat.. vad jag har kunnat läsa här på forumet att bmws shampoo utan vax är oxså väldig bra.. då undrar jag nu. avfettning = Power från Autosmart bilshampoo = bmw orginal utan vax.. Är detta något ni håller med mig eller har fattad allting fel ? Testat Turtel Super tvätt och blev impad över att vattnet rinner av | |
| Prickbort är kanonbra avfettning.Och autosmarts grejer brukar vara super hur som helst så är du nöjd så använd dom grejer du har man kan väl inte bli mer än nöjd eller hur? | |
|
Vilken avfettning som är bäst beror främst på vad för smuts du skall ta bort. Det finns flera typer som har helt olika egenskaper och skall användas vid olika tillfällen, lämpliga på olika tider på året etc. Den vanligaste anledningen till missnöje med avfettningsresulatet är detta (och att man inte inser att kallavfettning skall läggas på torr bil). Läs artkel om de olika typer på Länk (medlemsskap gratis). MVH/PTR |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.