AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
535

BMW Vann 1950 vem vinner i år?

D-diddy
Även om "vårt" stall inte har haft en vinst sen 1950 med en BMW 327/328 så är rally en ganska kul sport. så jag tänkte åka upp och kika i skogarna i helgen. är det någon mer som ska dit??
David

"The unattainable is invariably attractive"
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Nej:)
Visa användare
837
MetallicaMats
E36, lagad med SAAB-lack.
Missar det. Tyvärr. Polarn ska dit iaf. Heja Solberg!!

Två bilar är fler än en..
Nej! Jag sitter och väntar på Söndagen den 7:e mars kl 04.00 TV4+ istället, då den riktiga motorsporten börjar för säsongen;-) Och då finns BMW med, det lovar jag.
Dr Krall: Missförstå mig inte för jag gillar Formel 1.
Synd bara att TV4 gör så dålig produktion av F1.
Tv sändningen skulle vara mycket bättre om TV4 kunde ha lite folk på plats och inte sitta i en Studio i Sthlm. Tv tittaren missar ju allt som händer bakomkulisserna i depån…Tyvärr så kostar det väl för mycket för att göra det + att tittarsiffrorna är för låga för att sattsa mer pengar.

Håller med dig, Doggeli. Jag saknar tiden när Eurosport sände F1.
Med bla John Watson som bisittare. Men är i alla fall glad att det sänds i Svensk TV nu, för i många år kunde man ju inte se det alls i TV här.

Fast Eje "Älg" är ju ganska kul att lyssna på ibland när han ger sig in i tankegångar som han sen inte riktigt kan ta sig ur:-)

Tror annars att Viasat sport DK har lite studio före och efter, men det är ju det där med det Danska språket.......

Men jag längtar ändå till när väckarklockan ringer ca 03.50 den 7:e Mars. Det är den enda dagen på året som jag startar med chips å cola på morgonen.. Lite måste man ju fira.

Vi är snart där!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.