|
|
|
|---|---|
|
Visst är väl det ett bra pris??? Den ena bilen är krockad i fram (en 83:a) och den andra är det körförbud på (85:a). Körförbud är det för att det blidde 2:or på besiktning och efter det har det gått mer än en månad...2:orna var för att det inte fanns blinker eller nummerplåt i fram... ///Jimmy "Kjelle" Larsson PM Racing | |
|
annars så kan du ju köpa min 528i -87 bra objekt , obs ! vill du har mera info så kan du ju maila mej !!!! E-12 Billy B-10 Länk Min pärla ! |
|
|
Nä...jag har ju redan köpt 2stycken... Ska ha plcoak motor å vxl låda mm ifrån till en Volvo 142... ///Jimmy "Kjelle" Larsson PM Racing |
|
|
hmm , ?? ok..! E-12 Billy B-10 Länk Min pärla ! |
|
|
Vadå..är inte det nå bra pris eller??? ///Jimmy "Kjelle" Larsson PM Racing |
|
|
det lät som ett helt okej pris /Inkognito |
|
|
det lät som ett helt okej pris /Inkognito |
|
|
Ok...jo jag tycker det jag me...Efter att ha kollat lite annonser mm... ///Jimmy "Kjelle" Larsson PM Racing |
|
| Jag kanske är väldigt konservativ men varför lägga en volvomotor i en Bmw är inte det att byta ner sig rejält | |
| Han menade nog tvärtom, bmw-motorn till volvon =) | |
| ja det får vi hoppas! :) | |
| så sant så sant, hade sett väääälidigt skummt ut om man satte en sur och enormt bränsletörstig 2 liters/82hk:s motor i en e28 =) | |
|
528 Jimmy: Du fattade fel... ;-) Jag ska sätta i en M30B28 i en Volvo 142 -69, tillsammans med en Garrett GT40 snurra å lite annat godis... ///Jimmy "Kjelle" Larsson PM Racing |
|
| Turbokåt.Jag är glad att jag hade fel nu lät det genast mer intressant | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.