|
|
|
|---|---|
|
hej har köpt en riger bakspoiler till min e36a cabbe. jag köpte den i power börsen. frågan jag har tagit bort min orginala spoiler bak men hade problem och montera den nya riger intfinity spoiler bak. det sitter en balk på den gammla skall man ta bort den från gammla spoilern och sen montera den på den nya ? eller hur skall jag göra har problem med detta och blir tacksam för svar bilen ligger nu i garagen utan bakspoiler. PS: hjälp mig någon. | |
| Du behövde inte lossa de bultarna i baggaget,utan bara demontera listen på din orginala o dra ut plastnitarna,o sen monter dit din nya,men nu som du sa montera balken från din gammla ta ut nitarna och flytta den över till den nya,hoppas detta kan va till nån hjälp jag gjorde det för typ 4 år sen,men så kompliserad ska det inte va :) | |
| de e väll bara att montera dit balken och skruva tillbaks då, eller? frågan är hur jag sätter fast den nya spoilern bak? balken och spoilern måste sitta tilsammans på något sätt ju? | |
| som jag sa innan det är de plast nitarna som sitter under den breda listen på kofångaren, | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.