|
|
|
|---|---|
Andie_83 |
Kan en dålig hardyskiva resultera i skrap när man lägger i treans växel i hög hastighet? Vad är det annars? MVH //Andy msn: andy_tibab@hotmail.com |
Bmw ludde |
Har svårt att tro det, tippar på slitna synkringar. Mvh Ludde Länk |
|
Vet inte vad det kan va ,men det är inte hardyskivan,när hardyn är slut då skakar det och vibbrerar i hela bilen... |
|
|
Andy: BMW_Ludde har nog rätt, låter som att det är synkringen på 3:an som gett upp...hade detta fenomen på min gamla T**t* en gång i tiden fast med 2:an. Japanlådan orkade inte med en 18-åring med färskt körkort och kronisk blyfot :-) Gissar på att det kostar en hel del att fixa (var ruggigt dyrt till min gamla bil så jag brydde mig inte om att fixa det innan jag sålde den). Ett alternativ kan vara att leta upp en begagnad låda på skroten eller på annonsmarknader. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
Andie_83 |
Har redan börjat kolla efter detta. Att byta synkringar sa dom på BMW att det är dyrare än en begagnad låda till min bil är idag. Tack så mycket för alla svar Ha det bra MVH //Andy msn: andy_tibab@hotmail.com |
|
Om du byter den själv kommer du mycket billigare undan, tror dom kostade ca 300:-/st när jag bytte i min låda. _______ //Niklas BMW CS NORD 3555 BMW SC |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.