|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Det bästa med att bo i Malmö är nog att vi har nästan aldrig snö hehe. Har nog haft snö 6 dagar max dena vintern. Har inte varit mycket salt ute med. Har bara behövt köra gammla ford sierran 3 gånger. | |
|
Sover dolly parton på rygg? he he he den var bra! Men smaka på denna: Är en grodas Arsle vattentätt??? ;-) /B |
|
|
>M3_LOVER, haha ja d e klart=) en anledning till att man inte måste ta bort baksätet... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
300+..hahaha..ja..de går INTE...i o för sig...har knappt suttit i mitt eget baksäte ens...men de ska de nog fan bli ändring på innan detta året e slut i allafall... måste bara säga en sak till....DET ÄR SNÖ OCH MINUS 4....=SKANDAL...jag som trodde man skulle få köra några mil i veckan....men inte...SKIT ///M3 |
|
|
Vad härligt, vaknade upp i morse -20.1 grader här i västernorrland, stoppade i nyckeln EML tänds, och släcks dags att vrida igång, Vrooom. Snacka om effektfullt att vrida igång i ett mindre garage 65kvm, Det mullrade riktigt gott. Synd bara att det inte hjälpte alls emot abstinensen. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
O fan! Då får jag sluta med att starta bilen och låta den gå på tomgång! (tur att man inte gör det så ofta) Har läst instruktions boken, där står det bara att man inte ska varva motorn över 4000 varv om olje temperaturen är under 50 grader. Mvh Abbe Länk |
|
|
Haha, rolig läsning det här! :) Smaka på den här då... Jag har inte ens SETT min M3:a på 3 månader....fast garaget ligger 20 meter från huset... Jag sparar det som en present tills i vår...när jag VET att jag får köra henne...inte bara sitta & puttra på tomgång... Ska sätta mig med en tub Autosol & polera fälgarna istället... Men abstinesen är stor....stooor! Knappt ca 1,5 mån kvar tills det är dax! |
|
|
Jag har så satans mycket att göra..styling, dämpare + fjädrar, nya däck, kattersättare, och ja kan inte göra ett skit för ja kan inte flytta bilen...funderar på att kapa en boeing 747:a o flyga bilen till verkstan eller nåt.....:) ///M3 |
|
|
Dra upp den på en bilboggie? Finns ju att hyra lite varstans. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Jag längtar som fasen att ta ut min M5 nu den 1 april, om det blir som jag har planerat. //Schnitzer |
|
|
Jag kan bara hålla med! Jag vill att det ska bli vår NUUUUU!!!! Jag kommer garanterat köra dygnet runt i två veckors tid när pärlan kommer ut! *hehe* Schnitzer >>> Båberg den 2:e april eller? Vi måste åka ner o visa vilket märke som dominerar! Har fått en utmaning av HappyFish... (svart volvo 945 tic) Jag har lovat att åka 8:or runt han... =)) BMW följer inte utvecklingen... BMW LEDER den!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.