AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.313

Hurra för Wölkes bil i Göteborg!!

Rosebuddy
För första gången känner jag mig välkommen till en bilverkstad. Idag fick jag hjälp med att plugga spolarvätskepumphålet och gratis byte av en halvljuslampa. Småsaker, javisst men ofta är det lite som gör mycket...

Visa användare
664
Osprey
540iA -95
318i -93
Instämmer helt, de gånger jag har anlitat dem har de alltid gjort det där lilla extra som gör att man känner att de vill hjälpa till. När något mindre fel upptäckts vid service så har de fixat det utan att ta något extra betalt, när jag inte fått tag på någon reservdel hos BMW Group så har de ställt upp och letat upp den i sitt lager och de har också ställt upp flera gånger och svarat på frågor. En annan sak som känns väldigt bra är att när man har bilen inlämnad där så ringer de upp så fort de upptäcker något så att man hela tiden hålls informerad om hur arbetet fortskrider...
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Hej!
Bor i göteborg och undrar var denne Wolkes bil håller hus? Snart dags för insp1 och eventuellt kopplingsbyte. Är han bra? Hur är priserna?

Tack,
Rosebuddy
Gruvgatan 4 i Högsbo. Kör in i Högsbo ind. omr söderifrån förbi Pååls och in i chikanen så ligger Wölkes Bil i en röd stor maskinbyggnad på höger sida.
Service kostar...någonstans får man säkert betala för serviceminded personal och ett trevligt bemötande. Oljebyte på en 323:a med std.olja enligt rek ca 1200:-.

Visa användare
664
Osprey
540iA -95
318i -93
Bytte koppling där på en 525:a jag hade innan den här för knappt ett år sedan och har för mig att det gick på omkring 3500:- inklusive material... helt ok pris tycker jag...

Oljebyte på samma bil hamnade på under tusenlappen iallafall, kommer inte ihåg exakt vad det kostade...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.