AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
594

*Hjälp* hur monterar jag min nya bakspoiler?

bj
74
bjohari
Bmw 328 CAB -98
Hej grabbar

jag har de köpt en ny riger bakspoiler här i power börjen ett par veckor sedan. Idag tog jag loss bakspoilern (orginelen) och försökte tänka ut hur jag monterar min nya riger infinity spoiler...

Orginal spoilern bak har ju en vit balk som sitter på den och därför är det enkelt att montera den på bilen.

Min fråga e jag är helt vilsen vet ej hur jag skall montera detta nu, böver snabb hjälp utav er som vet eller har gjort detta tidigare. skall jag montera loss balken från orginalet och sätta det på den nya spoilern eller skall jag limma den vet ej vad jag skal göra helt enkelt

tacksam för er svar

bjohari
Daytona
Enklast blir väl att ringa killen du köpte spoilern av och fråga.

MIN EX:Länk
bj
74
bjohari
Bmw 328 CAB -98
jag har ej hans nummer längre
Ta loss den vita balken och montera på den nya på den i stället. Glöm inte att montera på sidorna oxå bara.
Lycka till/Berbel
bj
74
bjohari
Bmw 328 CAB -98
berbel frågan är bara hur jag monterar balken på den nya spoilern med vad det finns ju inga skruvar eller liknande, det finns inte hål heller i riger infinity spoilern för att jag skall kunna montera balken i spoilern med plast klippsen som satt i orginalet
bj
74
bjohari
Bmw 328 CAB -98
det finns inga hål i riger spoilern. någon som kan hjälpa mig här hur jag monterar balken på en riger spoiler?????????
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.