|
|
|
|---|---|
Fisken |
Hallå, äntligen fick jag tilbaka min bil som vart på verkstaden i 2 mån.. Hur glad som helst :) MEN , när jag kom hem upptäkte jag en sak, jag lämnade in min bil på inspektion den 26 November. Jag krockade med bilen den 6 dec. och när jag startade bilen hemma så såg jag att dom här gröna "punkterna" som blir gul och sen röd. Att det är sista gröna som lyser, den nollställdes ju innan kricken precis. varför är det så??? |
| Antagligen har bilen stått utan batteriet påkopplat. Iom detta kan bilen ha tappat minnet så att säga. Antagligen räcker det med att nolla servicedatorn hos BMW. | |
|
Bilen tappar inte minne om du tar ut batteriet. |
|
|
kolla mätarställning och lite sånt.. kolla färgen på oljan..kanske din bil varit lånebil eller nåt... 4Cyl. - Inte för att man vill, utan för att man måste! |
|
Fisken |
Ja mätarställningen är som den ska. Men en sak till, det saknas typ 60 liter bensin i tanken och tanklocket är borta. Kan dom ha tömt den på bensin när dom svetsade bilen?? Måste inte dom lämna tillbaka bensinen och locket i så fall???? |
|
Det något som inte stämmer... om de tappar ur bensinen så häller de ju inte bort bensinen...så du borde få tillbaka bensinen.... men ta upp det med verkstadschefen..... 4Cyl. - Inte för att man vill, utan för att man måste! |
|
stefannorr |
Va har du för bil? |
-BeeMWe- |
Hähä du har fått en annan bil, de har filat lite på karossnummer :P |
m_johan |
Mycket har man varit med om i sitt liv, men vilka fräcka jävla typer det finns.. Vissa vet överhuvudtaget inte om begreppet "mitt o ditt" verkar det som. Bara att gå tillbaks och klaga på detta.. Får du ingen bensin så polisanmäler du det. Kanske inte för att det finns så mkt bevis men du har iaf anmält det och verkstad får därmed dåligare rykte |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.