|
|
|
|---|---|
duden |
hej undrar om detta fram och bak spoiler , om det är ett stort M eller litet M ? Länk |
|
Det är det äldre stora M-paketet. "Lilla" M-paketet är endast till det yttre dimljus och liten vinge och vad jag vet finns det bara till nyare E30;n. Har jag fel? |
|
| lilla och stora m-pkaet finns till E46an oxå, vad skiljer dom åt? | |
duden |
tänkte att det var det stora . något bra tips när man ska sätta dit allt , sidokjolar också ? |
|
duden: vadå, om du ska ha sidokjolarna oxå? Det är nog upp till dig, hade jag varit du så hade jag klämt dit fronten bara och lackat ner trösklarna. Tips på budget E30 styling=): Om du lackar ner en E30 på sidorna kan du lämna den centimeterbreda skarven i original svart och endast lacka själva trösklarna. Detta förutsätter helst att resten av bilen är lackad i en ljus kulör så att skarven syns. Resultatet blir att det påminner om små sidokjolar och att bilen ser aningen lägre ut... |
|
duden |
Wicked : heh jag formulerade frågan fel , jag har sidokjolarna också . Ville ha lite tips på hur man bäst kunde sätta dit hela paketet , sidokjolarna har skruv hål på sidan , så dom ska väl skruvas i fram o bakskärm på insidan , måste slipa bort rost där först. |
duden |
bakgrejen vill jag gärna ha dit också . Man ser ( tror det är tanken ) bakifrån annars , ser knäppt ut |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.