|
|
|
|---|---|
|
Har funderat ett tag nu på sänkning av bilen, en e39 med 18" fälgar, valet står nu mellan 30/30 och 30/15 . Några förslag? mvh/Abbe | |
|
Jag har lärt mig att aldrig sänka lika myket både fram och back, för då kommer baken att hänga ner, som om den är överlastad där bak. Tänk hur det ser ut när bilen verkligen är baktung, speciellt på BMW, med viktfördelningen 50/50 blir det mer vikt bak än på andra bilarna! Det bästa är sänka lite mer fram än bak, så bilen blir lite "kilformig", det ser mycket snyggare och sportigare ut så. BMW 4ever |
|
|
ok tack men en m5a är väl sänkt lika mkt runtom bilen elr? mvh/Abbe |
|
| Är inte m5 sänkt 25/15 ? | |
|
Denna är sänkt 40/15 Länk Tycker det är lagom. BMW CS #5206 |
|
|
tycker det ser ut som 30/15 isf.. Min pärla! Länk |
|
|
Svårt att avgöra mm på bild, ser ut som min som är sänkt 30/20. Hur som helst, tror killen löst sitt problem redan med tanke på trådens ålder, eller vad tror ni? :-] /guess |
|
|
Det är inte lätt att se på bara en bild, sen beror det på hur mycket man har i bagaget, bensin o.s.v. men sänkningen är 40/15 Här är en annan bild Länk men tråden är som sagt gammal och säkert överspelad. BMW CS #5206 |
|
markus00 |
Har också min sänkt 40/15 och är väldigt nöjd. Perfekt höjd enligt mig både snyggt och inga problem med vägbulor osv |
|
Har sänkt 15 fram 30 bak... Länk |
|
| du måste mena 30 fram och 15 bak eller ? | |
|
Nej,ville inte ha stuk på den ville ha den jämn mellan fram bak.Va stuk på den från början.. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.