|
|
|
|---|---|
|
Vad tycks om denna? Varför vill man se ut som en S40 framifrån? Länk /Rickard | |
|
herregud!!! --- Min E30: Länk |
|
|
Fullständigt förstörd... Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
| Grymt snygg! Utom fälgarna, vingen och grillen då så klart! | |
|
klockrent bidrag till varför-måste-dom-galleriet under "elitdivisionen" och "Jag skall köpa vingar för pengarna...." Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
|
Vidrigt Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
såja nu har crew fått bidraget :) Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
|
Varför? Varför....... SUCK Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Tråkigt att dom förstör en sån fin bil. Ser ut som "Spinner"fälgarna. Dom som ska fortsätta snurra även fast man står stilla. Priset på dom var kring 170.000 dollar om jag inte minns fel? Men det lär ju inte vara dom :D |
|
|
Bara bakljusen får en ju att vilja gråta en skvätt, :-( Tänk att det finns folk med så bra smak för bilar och dålig smak för styling. Helt otroligt !!! Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
| Blaaaaaa!!! Urck! Nu blev jag mag sjuk igen! | |
|
den som är tanken bakom denna styling kan ta sin volvo och köra upp den i ****** !!!!!!!! fattar varför man apar efter skitmärken ........samma sak blir det om man tar bort BMW emblemen vad blir det speciella med bilen ????????? då är den i stort sett lika vanlig som vilken bil som helst......... |
|
|
finns nu förevigad i varförmåstedom galleriet under ännu mer smaklösheter "Även en 316 kan man ha skoj med vintertid" |
|
| Hmm hamnar på min top 10 lista över fulaste bmw's genom tiderna! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.