|
|
|
|---|---|
|
Hej, Hur gör jag om jag ska koppla en MP3/ CD/stereo till mitt befintliga steroe Cd Växlar-system. Vad har jag för inkopplingalternativ och ingångar för extra steron?? Tacksam för upplysningar angånde detta | |
|
Det finns en Alpine (harjag för mig) växlare som tar mp3 skivor, den passar istället för din nuvarande växlare. Min 528i Touring Länk |
|
|
eller Sony CDX-T70MX istället för din orginal växlare (finns på bl.a. www.sonicinside.com) kräver (liksom Alpinen) en interfacebox á 1000-1500:- Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Gasar Magnus..Tänkte du på det här? Designed to work only with Sony recievers. Verkar inte attdet finns så mkt Plug & Play med original delar och andra märken, tyvärr :-( |
|
|
Läs hela inlägget Michel: "kräver (liksom Alpinen) en interfacebox á 1000-1500:-" Kolla på www.connects2.com så klarna det för dig ( har själv denna interface box och en CDX-T69...) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Ok ska göra det Tack för tipset Magnus..Var köpte du interfaceboxen då? | |
|
Sony sverige är gen. agent. ( finns även hos sonic inside under "adapter för reglage (orginal)" ) Tänk på att det finns varianter på boxen och olika för CD/MD resp MP3 växlare ( sen hur det funkar med navi vågar jag inte säga men med buisness/professional funkar det fint) -01 utan fördraget kablage -01 fördrgat kablage ( dvs interfacet bak i skuffen) 01- utan fördraget kablage 01- fördraget kablage Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Ok så med den interfaceadapter är det bara plug&play alltså??..låter kanonbra.Ut med den gammla in med den nya :-o) | |
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.