|
Sida 6 av 6
|
|
|---|---|
|
Enligt testet är jag en varmkörd Skoda Fabia Combi!!!!! Hmm, stämmer inte... |
|
|
Fick Z4 i det norska testet=) Bara o beställa då;) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
Krickan4 |
Körde testet två gånger,svara inte samma på en enda fråga! Så jag blev lycklig ägare till en C5!!!!! //Krickan |
|
C5 i det första testet och en Opel Ascona i det norska. precis som många andra här verkar det som. Vad för slutsats ska man dra av det?? att de verkar i grova drag finnas två typer av folk här på forumet. V70 folk och C5 folk??? hehehe |
|
|
Du är en högblank, mörkblå Alfa Romeo 156, utan en repa i lacken!!! haha känns väl ok, helt klart bästa kostymen iaf av nämnda kärror.. |
|
|
Fanns BMW med......blå v70:( Just real M-power |
|
|
Blev också en alfa, och en sådan skulle jag vilja ha......också......som 4:e bil eller så..... /B |
|
| En alfa osså en ascona i norska testet... rätt kul faktiskt!! | |
Helga |
Gjorde testet.....Skäms nu efteråt att jag ödslade tid på det. Helga |
Reven |
Du är en högblank, mörkblå Alfa Romeo 156, utan en repa i lacken. På norska testet fick man en ascona. vilken lycka =) "Den Spanska reven rev en annan rev" |
|
Klart att man blev en "SUVARE", men det kunde ha varit något annat än en "japs". X5 eller en "jänkesuv" hade smällt lite högre. "V8 in i graven" |
|
Scheckheft |
Hej Enligt testet: "Som den typiska Citroen C5 du är, tar du dagen som den kommer" fast när jag var ute och sprang tidigare ikväll kände jag mig som en Trabant... Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Hmmmmm...Jag tror inte ens bmw fanns med i testet med tanke på att alla vi här inne brnner för bmw, fick som svar att vi kör Skoda kombi, citroen, volvo, alfa mm... Liksom hallåå..... Nej, testet suger.. Jag skulle aldrig ha ett ägar papper hemma där det stod skoda fabia kombi..*ryser* Länge leve BMW "En gång bmw, Alltid bmw" |
|
|
Man KAN inte bli en BMW i GP´s test.... Oavsett vad man svara så blir man nåt lägre stående, tyvärr... ( MEN EN CITROËN?????) LindaW |
|
| Hmmm.. Jag kör privat antingen en BMW eller en Porsche, men i testet blev jag blå Volvo V70... | |
| Som den typiska Citroen C5 du är, tar du dagen som den kommer. | |
|
Du är en varmkörd Skoda Fabia Combi...... är det nu man skall gråta eller? West Coast Räcers | Länk på jakt efter 535-e34 |
|
|
Du är en högblank, mörkblå Alfa Romeo 156, utan en repa i lacken! ///Johan |
|
|
"Du är en varmkörd Skoda Fabia Combi." Härligt..kanske dags för bilbyte då :P ///Foppa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.