|
Sida 5 av 6
|
|
|---|---|
hjulet |
Jag kan bara konstatera att det är GPs test ligger närmst sanningen. En högblank, mörkblå Alfa Romeo 156, utan en repa i lacken är ju helt klart bättre än en gammal sketen Opel Ascona...... :) |
Tigerr |
blå v70.. |
| Alfa 156 här med! | |
| På det norska testet blev jag en.....opel ascona.....=) | |
|
Du tar då inget på allvar i onödan. En regnig dag stannar du gärna i sängen och det är bara ytterst motvilligt du gör något du inte har lust med. Hellre en öl på krogen än ett pass på gymet. Livet ska njutas, och obehaget får man ta när det kommer. Du riskerar att skära ihop totalt om du aldrig tar dig i kragen. Att övervinna lite motstånd är självutvecklande! Det stämmer rätt bra..dock tar jag avstånd från citroen biten =) //Roffa --- Min BMW - Länk |
|
|
Vaere för skit? Jag blev en blå 156:a!? /J |
|
|
C5 :( //Sahlin |
|
| Va fan citroen c5 | |
| citroen c5 här med...! =( | |
|
vilket CP-test detta var.. _________________ who dares wins... |
|
|
Som den typiska Citroen C5 du är, tar du dagen som den kommer. //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
eftersom de flesta fått C5 så kanske man ska maila dom om att det ska va bmw där istället ;) //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Fuck, jag har testat tre ggr, med olika svar på de flesta frågor och blev en Alfa alla tre ggr. Det går nog inte att bli en BMW, så bra frågor finns inte i detta skittest. |
|
| hehe, kul grej..jag blev en Alfa 156..bättre än en V70 iaf ;) | |
|
Defenitivt fel på det testet... SUV och Lerig KIA Sorrento??? What.. det är ju fan det sista jag skaffar mig hehehe __ Länk /JB |
|
Jessie |
oallvarlig C5 ägare:) KUL test |
|
hur funkar det norska testet? HIttar inte ens fram till det! :((( // Erik ---- Hellre 4wd än Fwd! :-) |
|
| SUV är ju iof kul men en KIA Sorento!? *isch* | |
| C5 i det första testet. Opel Ascona i det norska. Kommer aldrig prova nåt sånt här igen! | |
|
Ja.... man kan väl inte skryta direkt... :( "varmkörd Skoda Fabia Combi" BMW4EVER! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.