|
Sida 4 av 6
|
|
|---|---|
| Blev något besviken på resultatet.. Har faktiskt mailat gp, mest på skoj, och klagat lite.. | |
|
hehe man kanske skulle massmaila GP och att de lägger in en massa BMW modeller... 4Cyl. - Inte för att man vill, utan för att man måste! |
|
|
Blev putsad alfa här också!! Med tanke på vad alternativen verkade vara så hamnade man nog i rätt "nisch" men fel bil ;-) |
|
|
En putsad alfa här med utan repa i lacken. Meningen "Du har inte mycket till övers för de inte lika glänsande garagekamraterna" stämmde ju bra i alla fall men det skulle jú inte varit en alfa. Men det är väl det närmsta en BMW man kan komma i detta test verkar det som så man får väl vara nöjd :) En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
Citroen C5 3 av 3 ggr till och med =( |
|
|
Du tar då inget på allvar i onödan. En regnig dag stannar du gärna i sängen och det är bara ytterst motvilligt du gör något du inte har lust med. Hellre en öl på krogen än ett pass på gymet. Livet ska njutas, och obehaget får man ta när det kommer. Du riskerar att skära ihop totalt om du aldrig tar dig i kragen. Att övervinna lite motstånd är självutvecklande! Som den typiska Citroen C5 du är, tar du dagen som den kommer. Mvh Abbe Länk |
|
|
Med din mjuka bullighet tar du hela världen i din famn. Din omedvetna charm kan förvirra den tuffaste stadsjeep, men kanske är du rädd för att komma för nära så hårda lekkamrater. Din rörande kärleksfullhet kan bli opraktisk ibland, men oftast kommer du ungefär dit du hade tänkt dig. Se bara upp så att du inte blir överkörd - det är en hård värld därute! Du är en varmkörd Skoda Fabia Combi. FAN, nu är min dag förstörd... /// Nicke |
|
| Blev en Cittra :( | |
lefferakis |
en varmkörd skoda fabia combi ? hellre det än en alfa ialla fall! lefferakis |
|
Baah! En typisk blå Volvo V70... Diesel innehåller mer energi än bensin! |
|
|
Du är en högblank, mörkblå Alfa Romeo 156, utan en repa i lacken! låter ju ganska bra med tanke på alternativen.... |
|
|
Yeah, hittade en bättre test. Jag blev en BMW Z4:-) Länk Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Du älskar strålkastarljusets former och flärd. Vad som ligger bakom är du mindre intresserad av. Funktionaliteten får vika för yta och image. Kanske är du den trendigaste bilen på gatan - åtminstone hoppas du det. Du har inte mycket till övers för de inte lika glänsande garagekamraterna. Passa dig bara så att du inte blir högfärdig. Det är ju ändå insidan som räknas! Du är en högblank, mörkblå Alfa Romeo 156, utan en repa i lacken! Haha! jag slapp Skodan.... |
|
| z4 här oxå!! | |
|
Blev också en blå Volvo V70, vilken tur att jag beställt en Volvo då, dock en V50 T50 titanium grå pearl:) //Robban |
|
|
Jepp, jag ska oxå ha en roadster. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
fan åsså, jag blev en volvo! det är fel på testet! volvo existerar inte i min värld! jag ska ha betalt för att få en. även en s80. sen skulle jag sälja den till en dum volvo fantast. ***Älska V8!*** |
|
|
men på det andra testet blev det bättre, z4! älskar cabbar! speciellt tvåsits som e snabb... ***Älska V8!*** |
|
|
Fan, fick en S-klasse i den norska testet. Jag sover ju inte bakom ratten ;) Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
| Hey, jag blev också Z4, that's more like it! ;-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.