|
Sida 3 av 6
|
|
|---|---|
|
En C5a vart det här. Livet är ingenting för amatörer... |
|
|
Jag blev Alfa 156- ägare, inte helt fel anser jag... Länk Mvh Tjäder |
|
|
Blå Volvo C70 som skulle må bra av lite stänk på skärmen. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
Deliq |
Kia Sorrento... Inte alltför långt från andrabilen ändå (Honda CR-V) Fast på vissa frågor saknade jag passande svar, på tex frågan vad jag skulle rädda om huset brann... Bilnycklarna, Sonaxvaxet och alla Bayerisches Blatt ;-)) M V H Deliq "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
|
en bred och stabil arbetshäst, volvo v70..! kunde inte hålla mig från att kryssa i "BigBrother Linda" som min stora idol!=D /Cronor |
|
|
En högblank, mörkblå Alfa Romeo 156, utan en repa i lacken! Hellre rik och frisk än sjuk och fattig. |
|
|
Aaaargghhh!!!! Vart en volvo v70!!!!! Nej, det är inte sant! ;) Skulle ju mkt hellre velat bli en BMW eller alfa ägare! Nått är FEL med det där testet! ;) Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
D-diddy |
Ingen utmaning är för svår för dig, ingen väg för brant. Du visar gärna musklerna och gör det ingen hade förväntat sig. Tekniska finesser går före bekvämlighet och du har inget emot strapatser - bara du får se något nytt, eller uppleva något spännande. Se bara till att du inte tappar kontakten med vardagen, också det lilla i livet kan få motorn att spinna! Ständigt på väg är du en typisk SUV, förmodligen en lerig Kia Sorento. vad fan är en sorento? X3 eller X5 kan jag köpa men aldrig en såndär nudeljeep. :) David |
| Hmm....en Citroen C5 | |
|
Eh... "Ständigt på väg är du en typisk SUV, förmodligen en lerig Kia Sorento" *Best Man Wins* Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
C5 - aldrig i livet. __ BMW CS #5221 |
|
| hahaha en lerig KIA Sorrento. ska man skratta el gråta ? | |
|
Neeeej! En blå V70... :(( Betyder det att man är en riktig svensson innerst inne? Jens |
|
|
"Ständigt på väg är du en typisk SUV, förmodligen en lerig Kia Sorento." De som konstruerat testet vet nog inte att det finns X5:or och X3:or? ;) |
|
| ...ännu en "varmkörd Skoda Fabia"..haha | |
|
C5... ja ja... ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
En varmkörd skoda fabia combi!!!??? Vad är det för .... |
|
|
En varmkörd skoda fabia combi!!!??? Vad är det för .... |
|
|
Gjorde testet igen och blev en Alfa 156... det finns fortfarande hopp alltså :) Jens |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
hmm. C5 , jo, man är ju spontan och gillar överaskningar. Det är väl så med en C5, helt plötsligt åker höger fram hydralik upp. överaskning är väl också om den startar... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.