|
Sida 2 av 6
|
|
|---|---|
|
Jag blev i likhet med de flesta andra en Cittra....vi har ju en AX i hushållet så helt fel var det väl inte? :D BB-Linda var ju bättre än de andra alternativen iaf...undrar om hon kör C5? :D Mvh, Kalle _____ Länk |
|
haimaul |
Blå, högblank Alfa Romeo. Finns det bara fem bilalternativ? Alfa, Vlovo, Kia, Citroën och Skoda? Why pamper life's complexities When the leather runs smooth on the passenger seat |
|
Hmmm... "I ur och skur är du en typisk blå Volvo V70." |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
"Du är nästintill unik, få har hört talas om den, ännu färre har sett en och nästan ingen äger en - M5 E28"....not! Blå V70 :-( /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
V 70 här me =) 0km/h - Ventilsmatter 4sek |
|
|
Beskrivning stämde väl bättre än bilen - C5... Bullshit sånna test, som horoskop... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
| Alfa jag me, trodde jag skulle bli en porsche :( | |
|
"Du är en bred och stabil arbetshäst, med säker blick för trygghet och komfort. Hederlighet är ett adelsmärke och du snålar inte på kvalitet, men du slösar inte heller pengar på onödigt krimskrams. Som vän står du fast när det blåser. Du vill lösa problemen på djupet, hellre än att bara skrapa på lacken. Akta dig bara så att du inte blir för präktig, lite stänk på kofångaren är bara nyttigt! I ur och skur är du en typisk blå Volvo V70." *lol*.... |
|
|
"Du är en bred och stabil arbetshäst, med säker blick för trygghet och komfort. Hederlighet är ett adelsmärke och du snålar inte på kvalitet, men du slösar inte heller pengar på onödigt krimskrams. Som vän står du fast när det blåser. Du vill lösa problemen på djupet, hellre än att bara skrapa på lacken. Akta dig bara så att du inte blir för präktig, lite stänk på kofångaren är bara nyttigt! I ur och skur är du en typisk blå Volvo V70." Tänk om det varit en silver v70 istället, hade vart mer lättsmält... |
|
|
V70 här med.. tur jag har en (mörk)BLÅ bil iaf ;-)) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Du är en högblank, sort BMW E46 M3, utan en repa i lacken! Hi hi.. |
|
| Ahhhhhhhhrg skoda Fabia kombi......... | |
|
Blev SUV. Inte helt fel. dock kör jag BMW, MB och diverse annat i vår familj. Citat: Ingen utmaning är för svår för dig, ingen väg för brant. Du visar gärna musklerna och gör det ingen hade förväntat sig. Tekniska finesser går före bekvämlighet och du har inget emot strapatser - bara du får se något nytt, eller uppleva något spännande. Se bara till att du inte tappar kontakten med vardagen, också det lilla i livet kan få motorn att spinna! Ständigt på väg är du en typisk SUV, förmodligen en lerig Kia Sorento. |
|
|
Vilket hån!! Skoda!!! BMW CS #5139 |
|
|
Passar väl bra med tanke på att jag jobbar på Volvo... Vill helst inte äga någon dock Du är en bred och stabil arbetshäst, med säker blick för trygghet och komfort. Hederlighet är ett adelsmärke och du snålar inte på kvalitet, men du slösar inte heller pengar på onödigt krimskrams. Som vän står du fast när det blåser. Du vill lösa problemen på djupet, hellre än att bara skrapa på lacken. Akta dig bara så att du inte blir för präktig, lite stänk på kofångaren är bara nyttigt! I ur och skur är du en typisk blå Volvo V70. |
|
|
Du är en högblank, mörkblå Alfa Romeo 156, utan en repa i lacken! Bättre än en volvo eller skoda :) |
|
|
en blå v70 blev det för mig med"! MvH Bmw 4-ever |
|
|
C5 >:-( men beskrivningen stämde ju bra in på mig annars hehe Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
|
Kul att man får världens fulaste bil... C5 Så var den kvällen förstörd.. hehe apocalypsorödmetallic... |
|
|
Fy f-n va värdelöst! En C5! Finns det någon fulare bil!? Lite tråkigt att inte BMW fanns...då hade man gjort det tills man blev en BMW-typ =)...och sedan börjat leva så ;) //Thorssa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.