AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
4.423

Bilder på nya 1-serien!

Sida 1 av 3
Länk
Jo
1.066
Jonsson
328iC -96
hmm...

Min bil: Länk
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

inga wow-känslor som dyker upp direkt...
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Hoppas hoppas att projektet totalhavererar och att vi aldrig slipper se något sådant igen...

vi vill inte ha en BMW A-klass....

4Cyl. - Inte för att man vill, utan för att man måste!
Undrar hur stor marknaden kan vara för denna biltypen. Dom som köper väldigt små bilar gör ju oftast det pga ekonomin, och har man då lite extra att spendera så väljer man väl hellre en 3-serie istället för en sån här leksaks-BMW. Det blir nog inte lätt att hävda sig i detta micro-segment där det redan finns en rad tillverkare med lång tradition av att bygga bra o billiga småbilar. Personligen tycker jag inte att BMW hör hemma där.
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Men gud....vilken badanka!! NEJ tack!
Visa användare
1.523
b97_knl
F30 318dA SportLine - 12
F11 520dXA Touring - 14
Yamaha XJ6 Diversion F - 12
Ådi A3 säljer hyfsad så visst finns det marknad

Micke K. bmwcs nr.05085
Länk
Storleken har ju ingen betydelse för BMW tycker jag.
Z4 är inte speciellt stor ju:=)
Nej, skämt å sido. Ska i allafall bli kul att se och provköra den. Kanske den nya "Golfen"
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Usch, den där såg inte så inspirerande ut

Varför har de gjort trösklarna formade som en skidbacke??
Framljusen är maskerade, sidan och stötfångana är makerade och antagligen även bakljusen. Den kommer nog inte vinna skönhetspriser, men den KAN bli hyfsad, tror jag.
Zt
312
Ztephan
Z3 Roadster 2.0 -99
E90 325i Sedan -05
Det klart det finns en marknad, annars hade man aldrig beslutat sig för att ta fram denna modell.
Vad det gäller design kan man ju alltid disskutera. Men jag tycker iaf den ser bättre ut än många andra märken i samma storleksklass. Dessutom blir den ju (självklart) bakhjulsdriven.

Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Kanske den fulaste BMWn någonsin?
haimaul
Ser ut lite som om en Z3 Coupé gjort ett fulragg och beppat med nåt från VW-koncernen och fått en avkomma. Det blir inget skönhetspris där, inte.

Why pamper life's complexities
When the leather runs smooth on the passenger seat
Kommer bli riktigt cool när maskeringen åker av! Och tänk så äckligt skoj den lär vara att köra!!! :))

Mvh,
Kalle
_____

Länk
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Jag ser fram mot att få titta närmare på 1 serien. Speciellt då M modellen. Det blir ju riktigt roligt. Jag tycker om nya BMW. =)

MVH Morgan.

Länk
Såg inget vidare ut på dessa bilderna, tyvärr. Mycket Bangle-linjer.
Hört från en handlare som sett ett förhandsexemplar att nya 1-serien skulle vara en höjdare och att t.ex. Golf kunde slänga sig i väggen, men han var ju partisk :)
tr
1.968
tryggve
BMW/Alpina 335is -89
Alpina B3 3.4S Touring -05
Alpina B6 3.5 -89
323i -79
325i -88
1M Coupé -11
320dT -10
Är det en.... en.... ny Opel Meriva?!
Hoppas att den i alla fall blir rolig att köra....
Nä... tillbaka till åttiotalet ;)

/Johan

-Mår dåligt utan M20-
www.e30klubben.com
or
725
oreo
323i -85
Tycker det verkar som en hel del BMW agare langtar tillbaka till en liten, latt BMW med artig motor (a' la 318iS E30 eller M3 E30). Det ar val denna nisch som 1-serien vantas fylla da de siffror jag sett map vikten skall vara kring 1150 kg, vilket med en motor pa runt 150 (118i) resp 200+ (M2) hastar och inte allt for hog utvaxling borde ge en riktigt korglad bil!
Visa användare
1.935
VillaRosa
X3 2,0d 2007
BMWCS #04821
Vad skänt att inte behöva köpa japanskt (eller franskt) för att man vill ha en liten bil!!

__
Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta!
Visa användare
63
wheelie
E24 -84
Arrghh!
Ser ju ut som den håller på att gå av på mitten.

If it don´t run, crome it!!
Be
361
Berga
730i -90 (död - snart återuppstånden som 735i -87)

740iA -94
Tycker ettserien och fyraserien är innovativa. Inte nödvändigtvis snygga i mina ögon, men jag tror att de kan bli attraktiva. Trendföljare?

//Berga
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.