|
|
|
|---|---|
|
Hej, Någon som kan rekommendera någon firma i Göteborg för lackförsegling?. Hittar en del på nätet, men vem är bäst?. Mvh Hans | |
| Vill rekomendera Ditec...gjorde det på min 328ci som jag hade....blev så himmla bra. Har gjort Mr Cap också på min 523i som jag hade...och var inte lika nöjd med den. | |
|
Danne523: Ditec på hisingen? |
|
|
Skall snart lämna min Lupo hos PROREC i högsbo industriområde. Kostar 2500 kr för helrekond+ lackförsegling. Helt ok pris tycker jag. Har personligen sett mycket gott resultat på 3 st bilar som har varit där. BMW CS #5139 |
|
|
Jeg kan anbefale en lackbehandling som heter K2000. Jeg betalte 3750 NOK (hvorav 400 var for 4 stk 16" krysseker og 250 var ekstra pga mye piggstøv/asfalt). Det var et mindre firma som utførte jobben på min bil. Herren som eide firmaet påsto at han hadde prøvd Ditec + et annet konsept på två biler over två år, men han mente K2000 var bedre/like bra. Inte bare var det billig, men K2000 lackskydd ble anbefalt til en bekjent av et seriøst lackfirma (20 års erfaring) da det er mindre problem å omlackere ved senere anledning. Etterbehandles etter ca 3 år om nødvendig...eller var det 5? Danne: Hvorfor ble du inte like nøyd med Mr Cap? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.