|
|
|
|---|---|
|
Vad ska man ha för komp i en m3;a 3,0,a för att ladda 0,5 får ut nästan 430hk. Om man sätter dit en laserskuren packnign på 2mm får jag för komp då? tror man tar av 1mm ca 9.1 de är svarva kolven.. Blir kompressor å smt6 å större spridare Hur stora behövs ?¨ mvh STOFFE | |
|
Tror inte att du bhöver komp-sänka alls om du kör med en tillräcklig ic... Mvh Hebbe |
|
| Får man fråga vad är för nån kompressor som ska i? | |
| Hebbe kompressor har jag bara kollat lite på.. har inte fasnat för nått än, nå tips ? | |
|
Beror ju lite på... vill du ha skruv eller centrifugal??? Lysholm tillverkar ju skruv. Säljs av enem.se Sen när det gäller centrifugal så finns ju: Rotex, vortech m,m Men ny så ligger en kompressor för dina önskemål och till den motorvolymen på ca 17 000:- å uppåt... Jag hade valt en skruv för dom låter härligast å går att dölja lite bättre än en centrifugal. Mvh Hebbe |
|
| Tänkte kolla om de kan finnas nå beg kompressor. finns alltid någon som ska ha turob eller fel köp! Blir nog mecka nästa vinter å köpa grejor nu i sommar. sen ska bruden bort å plugga 13 veckor före jul. så då kan man ge blien lite kärlek! | |
|
Ok... hållre på å letar efter en jag ,med... Men dom växer inte på träd direkt... Ifall du hittar nåt som du inte är intresserad av så får du gärna meddela mig.. Mvh Hebbe |
|
| De ska jag göra!!! även du ;) har du icq ? mitt nr 16234469 mvh STOFFE | |
|
Låter kanon det... Jupp jag har icq... 95646456 Har addat dig... Mvh Hebbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.