|
|
|
|---|---|
| Behöver veta detta då jag inte hittar det själv. | |
| allvarligt, vet ingen? | |
|
Asså det står "bensinpumprelais" p relät i fråga...Kommer inte ihåg var det satt:-) "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
| ok, jag ska leta vidare. | |
|
Har för mig att det sitter under instrumentpanelen, typ ovanför vänster knä när man sitter i bilen! __ www.e21.se/forum |
|
|
Sitter på säkringsdosan under huven. Sitter bedvid kontakten som går till motorhärvan. Ett högt relä. Detta gäller iaf en -79, kommer inte ihåg säkert om det är lika på -82. If you can´t drift it - ditch it! |
|
| Spiidfriik, ser det annorlunda ut på de 4cyl E21 orna??? vet en som säljer ett somsuttit påen E21 från 82/83 och det är rektangulärt som en liten dosa och en sådan har då inte jag under säkringsboxen, hur stor är den ungefär på en 323E21? | |
|
Hmmm... På -79 323 är det kanske 25x25x50 direkt ur minnet. Det är alltså kvadratiskt och högt och har en hel bunt stift. Kan inte säga om det är olika på 4cyl så här på rak arm. If you can´t drift it - ditch it! |
|
| haha jag vet inte vad det är för fel men jag hittar inte en sådan på min bil, vad heter den på Tyska i så fall? | |
bmwracing |
På mitt relä står det "kraftstoffenrelais" |
| tack, skall kolla upp om även jag har så, tyvärr är det nog inte reläet som "spökar" utan bränsletrycksregulatorn som kostar nära 2000kr på BMW och pirat finns ej tyvärr :-(, någon som råkar ha liggandes eller känner till någon som har en? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.