|
|
|
|---|---|
|
BMW 520i uttagen juli 97. Rullat 10500mil och är svensksåld och fullservad. Har M-multiratt,farhållare,el-hiss ,el-spegl,regnsensor business CD. Bilen är silvermetallic och i mycket fint skick inga bulor endast en liten skrapning av kofångaren. DITEC behandlad. Inredingen är svart textilklädel och har den svarta trä dekoren. Inredningen är i nyskick. Så vad är den värd ? | |
|
Ser illa med beg E39 ut trots att det låter som en fin bil ... Sedan och minsta motorn på 150 hk är inget som efterfrågas så hett, så kring de 90-100 000:- tyvärr Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Hej. Gissar på ett pris runt 75-80k för den. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
735 |
Trots relativt låga mil tror jag man hamnar kring 80-90 med is i magen och rätt köpare. Tror att "lilla motorn" drar ner samt avsaknad av klima, vilket anses som närmast obligatoriskt för denna modellen drar ner priset. |
|
E39 karossen verkar ha sjunkit en del i pris detta året. Länk Länk |
|
| Den här Juro verkar va bra på att hitta billiga bilar i Tyskland | |
| jag tror inte att Juros kärror är speciellt körklara i sverige, utan han vill nog göra 5 snabba laxar utan för mycket besvär när bilarna väl är hemma i Sverige. | |
|
I de flasta fall verkar han sälja bilarna billigare än i Tyskland. Vissa av hans bilar har jag sett på mobile till högre pris. |
|
|
Har dock klimatanläggning som jag glömde skriva..... Kasst betalt får man tydligen för sin bil...... Hoppades ialla fall få 100k till rätt person, trodde även att 520i passar snåla svenskar som är rädda för motorstarka bilar. |
|
|
ElWeeman, jag har kört 520i 97:a och ägt 528i 97:a och skillnaden i motorstyrka är minst sagt stor, helt väsenskilda bilar. Dessutom är de totala ägandekostnaderna för 523/528 endast marginellt högre än 520. Tror på 80-90KSEK i slutpris för 520:n /Simon |
|
|
Jag känner Juro, jag måste säga att han har väldigt vettiga bilar till bra priser. Dessutom så är han ärlig.. -till skillnad från många andra bilkrämare.. Puttar hellre min beemer än puttrar runt i annat.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.