|
|
|
|---|---|
|
Jag köpte framlyktorna i klarglas av mtk.se. Men jag har ett stort problem. De blir hela tiden imma på själva glasen. Ska det vara på detta viset? Jag ska nog lämna tillbaks dem och få nya men det kommer troligtvis att bli samma sak. Någon som har någon idé? /Danne | |
| Verkar vara rätt kass kvalité på InPro's produkter på sistone. Har sett många klagomål just om att de läcker in vatten. NFS ska sluta sälja InPro just p.g.a. kvalitetsproblemen. | |
\\\M 325i ZENDER/// |
prova att göra små borr hål i dom såbrukar d lösa sej...även jag hade problem med domtyvärr ----------------------------- Projekt trippel xXx i gång. |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Jag köpte "inpro" facelifte av mkt till min 528 för tre år sedan, i inprokartongen fanns ytteligare en kartong, Hella dvs originalljusen ´till BMW. Köpte även "inpro" bakljus lika där också Hella original =BMW original :)) Det förekommer ju en hel del imma i det Hella-ljus som BMW fabriksmonterar också. ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.