|
|
|
|---|---|
BmwMutte |
Länk =) |
| "Lite jobb återstår." =P | |
|
Hoppas bara att någon som kan det där och verkligen vill renovera den köper denna vackra bil. Jag är alldeles såld på gamla bmw. Nya också för den delen. =) En dröm för mig är att nån gång köpa en "Barockängel" BMW 501/502. Det är otroligt vackra bilar. MVH Morgan Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Carpimp. Den första BMW jag åkte i en-59 502, min kusin köpte den 1969 av en handlare i Skövde en regementsläkare hade haft den sedan ny. Tror den kostade 4 el 6000 kr då. det är en väldigt vacker bil, men V8 är lite klen för bilens tyngd. ///MVH Hasso Länk |
|
På tal om gamla BMW, finns det någon 507 här i landet? Såg en från 1959 på annons i tyska Auto Motor & Sport, 185k € kostade den. Gick in på handlarens hemsida och såg att den nu var såld: Länk Fler gamla rariteter: Länk ///Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
|
Ja, familjen Söderström som äger Förenade Bil ska ha en 507a. Men det är det enda exemplaret jag känner till. BMWCS medlemsmatrikel kanske kan ge besked. My Bimmer is my mistress |
|
|
507an är mycket ovanlig. Det har bara byggts 252st va jag vet. V8 på 150hk. ThaMaztr: Jag är inte så mycket för Merca, men de har måsvinge, 2st! Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
3st måsvinge mercor tillochmed! Men den sista ser ju ut att behöva lite översyn... men billig i gämförelse med de andra... 138000 euro... // Erik ---- Hellre 4wd än Fwd! :-) |
|
|
Sicken pissig bil. De skulle vatt en Impala |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.