|
|
|
|---|---|
A Wikström |
Är det någon som vet vart man kan få tag på Alpina B6 motorfästen eller kopior?? |
| Länk | |
A Wikström |
Tack för svaret. Men jag undrar om det finns nån som gör såna? eller har ett par till salu. Är i stort behov av motorfästen.. |
| Daniel; där var länkar till 4st företag som säljer motorfäste till m30-e30. | |
|
Pelle: Du vet inte om nån svensk firma eller privatperson som gör fästen? Min tyska är väl inte den bästa! så det känns lite krångligt med dom där länkarna........ Vad fick du namnet Daniel ifrån? Jag tror med största sannolikhet att han heter någonting i stil med Anders;))........ Men som sagt var, vi behöver motor fästen omg! Mvh Rille ENDLESS BRAKES KKR |
|
|
Har faktiskt inte hört talas om någon som rillverkar morirfästena här i sverige. Dom flesta bygger nog egna fäste, det är inte så farligt mycket jobb att göra det. Men annars är det oftast inga problem att handla av tyskarna..och köper ni via e30.de så fixar dom svengelska. Rille...jag utick från e-posten Daniel.norell@.. men det kanske inte stämmer??? |
|
|
måste ju finnas ngn som har gjort dessa fästen o kan tänka sig att göra en uppsättning till? skulle ju underlätta rätt mycket ... Pelle: misstänker lånad mail :) - dock inte lätt att veta... Rille: 18" gummi på väg.... |
|
|
Gå in på PowerBörsen å sök på motorfästen: DIVERSE BMW-DELAR SÄLJES !! (2003-12-06) Gammal annons, men han kanske har dom kvar el. fixar fler? |
|
A Wikström |
Tommy.N: Jag har ringt till han, men dom var sålda och han ville inte göra fler.. Men tack för svaret.. |
|
Laban: åhh.. blir dom lackad oxå, Fälgarna alltså? ;) ENDLESS BRAKES KKR |
|
|
Rille: vet inte än.... -får se hur det blir i hop med de nya bakljusen.. :) |
|
| Maila min polare på fredrik_soderblad@hotmail.com han har ett par Alpina B6 3,5 kopior motorfästen, hälsa från John. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.