|
|
|
|---|---|
|
Jag har nyss köpt mig en bmw 520 -94. O ska byta fläkt på denna. Är de svårt? något mer man ska byta? Gärna en förklaring hur man ska gå till väga. sen såg jag detta i ett inlägg, o skulle gärna vilja ha ett svar på detta. Gotland 13 st Idag 10:28 Rapportera inlägget Äger följande BMW: -------------------------------------------------------------------------------- Ingen ännu Automatlådan på min 530i -93 har börjat leva ett eget liv. Den växlar vid konstiga varvtal och rycker och har sig, ibland så ligger den och pendlar mellan två växlar. Innebär detta slutet på växellådans liv? eller tror ni att det är ett lösbart problem? Tacksam för all hjälp! Någon som har lite hjälp o tips till mig så maila eller skriv in det här. Tack på förhand | |
|
Kupéfläkt, kylarfläkt eller kondensorfläkt? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Den stora fälkten som är riktad mot kylaren. O de är AC i bilen o de har något o göra med saken. |
|
|
Den stora fälkten som är riktad mot kylaren. O de är AC i bilen o de har något o göra med saken. |
|
|
Finns på mekartipsen! : Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.