|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Är det den plastkåpan på insidan av bagaget som ska av sen är det bara 4 bultar som håller lampan? Verkar ju onekligen ganska enkelt. Hylsnycklar eller skruvmejsel? Rödvita bakljus är stilrent och stilrent är aldrig fel... |
|
| Bmw-ludde: Du säger att det finns mycket mer som du skulle vilja göra men jag tycker inte att du ska styla din bil mer. Den är ju snygg som den är med M3-kjolar och speglar. Om du ska byta bakljusen så sätt på de gråa originalljusen. | |
| Oj, jag läste precis att du har köpt sådana. Du gjorde helt rätt. De vita ser alldeles för billiga ut. | |
Bmw ludde |
Elfrippo: Jag har inte tänkt att göra så mkt mer med bilen, men som sagt de finns en hel del till om man vill tex (toning runt om, liten e46 m3 läpp på bakluckan, breda M-lister, mmm) men allt beror på ekonomin =) |
| "liten e46 m3 läpp på bakluckan"? | |
Bmw ludde |
ajemen, ser ut så här ---> Länk |
|
Så e46 m3 spoilern passar rakt av på E36an? Låter isåfall intressant. Det är en diskret och snygg vinge. Jag är en sån som inte gillar vingar av de större storlekarna. Vad är priset på denna och finns den på någon butik i Sverige? |
|
|
Vad jag vet så är det läppen ifrån en e39 M5 som passar rakt av på e36. Vet inte hur det är på coupen men på sedan gör den det till 100%. //Ville |
|
|
Ludde: Grattis till ett bra val! Satte precis på sånna på min, och det är ett jäkla lyft!! Men d et skulle sitta fint me en M3 front,, eller ett par koni dämpare. hmm.. =) " bara o växla ner o njuta =) " |
|
| Ja, en sådan liten spoiler är ju ganska diskret. Jag har fått upp ögonen för en begagnad M3:a, och just det exet jag kollar på har en sådan från E39 M5. Jag har inte bestämt mig än för om den får sitta kvar om jag köper bilen. Måste se bilen i verkligheten innan jag bestämmer mig. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.