|
|
|
|---|---|
|
Hej, ngn som vet hur mkt det kostar att lacka den lilla m-vingen på e39? mvh/Abbe | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det beror lite granna på, kan du få med den hos en lackerare som målar samma kulör på en bil. så borde det inte kosta mera än 500 spänn. Men ska han lacka den speciellt så kan du lika gärna köpa den färdiglackat hos BMW. ///MVH Hasso Länk |
|
Jag gav ca 1700:- inkl lack (visserligen till en E46 coupe). Har jag för mig att lackeringen kostade 5-600:-, på en lokal lackeringsfirma som BMW använde. Länk |
|
|
Hej! Jag hämtade min M vinge idag. Den lackades i carbonsvart och jag betalade 500.- för det. Blev kanon bra! /Mikael Varför nöja sig med sex...När det finns V8 ;-) |
|
|
Hejsan. På tal om M-vingen till E39:an Är det någon som sett dom på Danmobility, dom är identiska med orginalet och kostar hälften så mycket. Någon som köpt där? www.danmobility.se Bmw om du älskar att höras.. |
|
Bmw ludde |
En så pass liten vinge går utmärkt att lackera själv med en vanlig sprayburk, först primer, sen lack + ev klarlack...ca 300kr i material, men då blir det färg över... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.