|
|
|
|---|---|
|
Har ingen ström fram till vänster halv ljus på min 525a -89a men helljus och parkerings ljus funkar och bak ljuset funkar med finns det någon som vet vad det kan vara ??? | |
|
du kan ju börja med att kolla säkringar och relän... sitter en säkring till varje halv och helljus... Diesel-räsern |
|
|
Är inte någon kabel av någon stans? När jag bytte lyktorna på min, gick i princip varenda kabel av.. Kan väl lika gärna hända då man byter glödlampa? Kolla det vettja! // Björn Eriksson |
|
|
tack för svaret! har nyss köppt den och är ur kass på tyska alla säkringar är hela.. hittar inga anvisningar om var ljus reläna sitter men kan kanske prova byta höger till vänster och felsöka på så sätt? frågan är vilka det är ? vill inte göra fel och bränna upp bilen :) |
|
|
En kabel var av på halv ljuset men är nu kopplad inget ljus fast säkringarna är hela??? ja ja får väll köra med dimm ljusen på ser rätt bra ut... |
|
|
Hej! Har du provat sök inlägg här på forumet? Prova att skriva in LKM där,så har du nog lite att läsa(kan vara fel i den s.k. LKM(ljus) modulen/boxen)... Ett tips iaf. Mvh Janne |
|
|
precis som janne säger så är det ett vanligt fel. se om detta hjälper Länk Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.nu Länk sidan för Bmwtokar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.