AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
5.145

vad händer om polisen tar en utan framskylt?

Sida 2 av 2
cs
1.227
cstjawa
520IA 93
520IA 2000
Ekan! lägg ner detta du har i tankarna.Du bidrar ju bara till att folk ska bli laglösa bara för en kameras skull.Kör så som merparten av svenska folket kör.

BMW e lag
-BeeMWe-
Så kom moralpojkarna ^^
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

:)

Kör själv utan skylt. Åker jag på böter för det så gör jag. Har blivit tillsagd en gång, det är allt. Vad gör man inte för att skydda sig mot skåpen?
Blir nån irriterad på mig? Då är det erat problem, inte mitt...
Tack för mig.
Philly
sen är det ju snyggare utan skylt ;)

BMW
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Nja... Lite kebabvarning måste jag erkänna. Men det är det värt.
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Varför inte skaffa MC och bara blåsa förbi och visa fingret;-)
/A
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

inge kul på vintern
Ek
496
Ekan
323i Coupe -00
nu var det ju iofs snart ett år sedan jag startade tråden och har såhär i efterhand inte sett det som samma stora problem som många av er som svarat och skrivit att jag borde lägga ned tråden.

Finns det intresse av att skriva om det så är det ingen fara för mig, dock betyder inte ett synsätt för 1 år sedan att man tycker exakt samma idag. Att jag fortfarande inte ser kameraskåp som det roligaste inslaget på de svenska vägarna är en annan fråga.

Så cstjawa, du behöver inte bli så sur. Om du inte av princip hatar alla som kör 1km över tillåtna gränsen.

Mvh
erik
St
1.089
Stente
För tillfället ute ur BMW-träsket.
Dom kommer att trasha era knäskålar och motorblocket med en 357 Magnum och sedan dumpa er vid kommungränsen med orden "no fuckin' kebab-racer within my territory".
Kan ingen svara på denna fråga då..
Varför måste inte mc ha regskylt fram ??
Jag vet att frågan ställdes tidigt i denna tråd , men den har dock inte besvarats.....

Billy B-10
Länk
Jag har hört argument om det där med varför mc ej har reg.skylt fram, och jag läste någonstans att det beror på att mc tillverkare lyckades få igenom att det skulle förstöra aerodynamiken eftersom det inte finns någon platt yta fram.. något sådant var det.
Ett smart tips om man vill undvika fartkameror är att hänga skylten med gångjärn i överkant och inget fäste i underkant, viks den upp av fartvinden men vid låga farter stannar den nere.. och om du stannar vid en kontroll så sitter den ju på plats.. borde funka! =)
Philly
HAHAHAHAHAHA

BMW
32
46
325Power
BMW 320/325 - 85
BMW 323- 85
Åsså sånna här pojkar som verkar ha fartlagstiftarna som gudar själv anser jag att de går att köra 140 på många ställen. Dom som gnäller måste ju också kunna tycka att fartlagstiftarna är dumma i huvet när dom sätter gränsen på 140. Åsså måste ni också tycka att tystkarna är dumma i huvet!
Inse att ni är hjärntvättade av era "gudar".
Detta kanske låter väldigt provocerande men ni hade gnällt över folk som kört 110 på dagens 110vägar om gränsen hade varit 90.

32
46
325Power
BMW 320/325 - 85
BMW 323- 85
140 och fortare till och me ibland men de vågar jag inte skriva!
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Ett problem för småkillar.

:-)
Je
7.509
Jesperado
328 CiA -97
750iA -88
320i -88
320i -82
320 -78
1502 -77
billy: Jag har besvarat frågan ett par gånger innan, men anledningen är helt enkelt att det inte finns något praktiskt sätt att montera en registreringsskylt fram på en modern motorcykel...

Jeppe

A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.