|
|
|
|---|---|
|
Hej! Ska försöka att importera en bil till sommaren, har aldrig importerat bil innan, men vad jag förstår så får man endast trafikförsäkring när man köper exportskyltar i Tyskland. Frågan är hur man gör då om man absolut vill ha mer än den försäkringen... sökte runt lite å hitta en tråd där simon_en rekommenderade följande företag: Länk Funkar dom bra? Finns det någon som har egna erfarenheter när det gäller detta? MVH /Cronor | |
Scheckheft |
Hej Jag har varit i kontakt med Coburg Länk Däremot inte tecknat en försäkring där. Fick dock ett positivt intryck av deras kundtjänst. Snabbt svar, vänligt bemötande. De svarade på alla mina frågor. Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
ok tack för svaret! Det där att man måste betala för en månad även om man bara försäkrar bilen i några dagar är inget problem, däremot kan det va jobbigt att betala hela helårspremien på en gång... i alla fall om den är lika hög som min nuvarande!=( Dessutom kan det bli problem me språket, men om handlaren är schyst så borde han väl kunna fixa det åt mig!? mot en expiditionsavgift självklart;) /Cronor |
|
Scheckheft |
Hej Det tror jag säkert att handlaren kan hjälpa dig med. Annars tror iof att Coburgs anställda behärskar engelska. Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.