|
|
|
|---|---|
|
Någon som har en aning om vad detta är Länk Mvh Erik | |
Scheckheft |
Hej Svårt att se, möjligen någon typ av extrabelysning från taket? Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Har sett något liknande tidigare dock inte i BMW. Det var en högtalarekonstruktion som innehöll huvudenhet med CD-växlare och liknande. |
|
|
Har sett det i två bilar så jag tror inte att det är något eftermonterat. Får väl åka och titta på den när vi ändå åker ner till tyskland. |
|
Franka2 |
Hej ! Står det inte beskrivet i annonstexten ? Mvh. Franka Franka |
| Tror att det är en MID-display eller vad den nu heter som också finns där fram. På vilken man sköter BC, radio och Tel. Denna finns också i armstödet bak när man har en med baksätespaketet. | |
|
Jäklar vilken bil! Kolla inredningen på den ni! Oj oj oj .... Nästan så att jag går ned till banken nu direkt. |
|
|
Är det en B12 Lang kanske? Puttar hellre min beemer än puttrar runt i annat.. |
|
|
Nej det är en vanlig 750. Har kollat på två st b12 or där nere men dom var inget att ha åker ner igen v9 och ska kolla på en hel radda 750ial och en b12 får se vad det blir Mvh Erik |
|
|
Nej det är en vanlig 750. Har kollat på två st b12 or där nere men dom var inget att ha åker ner igen v9 och ska kolla på en hel radda 750ial och en b12 får se vad det blir Mvh Erik |
|
|
Men vad är det för vidriga, kromade skärmar bilen har? Bland det fulaste jag sett på E38! MVH, E38B12 |
|
| Dom är bland det hemskaste jag sett... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.