|
|
|
|---|---|
|
Tjena!! Har precis blivit Bmwägare...523 iA-96 E39 =0) Har litta tyska i färddatorn o jag undrar ifall man kan ändra språk?? Och hur ändrar man det?? Vore tacksam ifall ngn visste.. Mvh Jonas | |
|
Provat den finns sök funktionen på forumet?? nej nej misstänkte det...hur som helst: E39an kräver besök hos BMW för att bli engelsk språkig ( så vid du inte har nån värre navi version) Passa samtidigt på att koda bilen för halvljusautomatik, spärra ev nycklar du inte har, samt även mätar kontroll via DIS , BMW tar mellan 0-1000:- för hela kalaset |
|
|
Okej... Varför ska man alltid skaffa en bil som behöver deras hjälp.. Man vill ju klara det mesta själv.. =0) Det finns ingen direkt navi.. Jag har inte förstått det här med halvljusautomatik?? Är det att man ska slippa att slå på halvljuset?? Jonas |
|
|
halvljusautomatik går igång då bilen går igång. D.v.s man slipper slå av och på ljuset /Steffee |
|
|
Oki.... Då fattar jag.. Tack!! En annan sak.. JAghar ju ingen cd i bilen.. KAn man eftermontera en växlare eller nått?? Litta trist utan cd.. =0( |
|
|
Lär du dig inget av vad du läser Jontemannen? Klicka på länken "sök inlägg", skriv i rutan "E39 AND CD" så hittar du svaret på denna fråga Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Förlåt då!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.