|
|
|
|---|---|
|
Jag tänkte, eller jag är sugen på att lacka mina lister, handtag och bakspeglar i en ljusgrå nyans. Bilen är röd. Det finns en Volvo V70 i bilsport 22 -03 som har typ så. Någon som har sett något sådant på en E34, eller någon som har några synpunkter om det? | |
| Vore super shysst om någon som är haj på Photoshop kunnde greja till det på en röd E34. Men kanske är rätt mycket bigärt men men... ;P | |
|
gå in på www.zatzy.com sen photoshop forumet finns säkert nån där som kan fixa det... |
|
| på zatzy är dom sega. | |
|
posta mig en bild så ska jag se vad jag kan göra Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
|
Är inte det där med lite silver här och där nåt utr paket från Hissingen?? Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Patrik Nilsson har ingen bra bild på bilen, har en när jag presic hade köpt den, men dock framifrån. | |
|
ok, kan leta upp en röd e34 å leka litegrann med då Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
|
check your mail steelneck ;) Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
| okej, tack shysst. Var väll inte riktigt så ajg menade med backspegeln, men det var helt okej.. men vet du någon annan som är grymt kunnig på Photoshop? | |
|
ville du ha speglarna ljusare? Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
| Nej, ville bara ha själva plattorn som "M3" speglarna sitter på gråa. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.