|
|
|
|---|---|
Nitte |
Hejsan. Newcomer här på forumet så jag tänkte skriva och fråga lite här. Jag har kommit in på rätt spår nu när jag blivit total såld på en Z4. Har hittat en sterling grå metallic 2.5 med 18 tums fälgar samt god extrautrustning. Gått 1790 mil och säljs för 340 000. Kan pruta ner den med 20 000 hade jag tänkt. Skulle vilja få svar på om det är en bra bil och om ni tycker priset är ok. Ni här inne besitter tung vetskap har jag märkt. Sedan kanske ni kan rådslå mig i denna fråga. Ska sälja av min Audi TT roadster -01. Har gått 5400 mil och har 250 hk. Hardtop samt all extrautrustning som bilen kan ha. Nypris låg på 429 000. kan någon uppskatta ett rimligt pris här möjligtvis? Själv hade jag tänkt sälja för runt 250-280 000. Tacksam för svar! |
|
Fick 22 träffar på www.bytbil.com på en TT Roadster. Där borde du få en ide till priset på din. Hur du trimmade 225 till 250 borde oxå spela roll för priset. ökad laddtryck? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| Z3c: jag tror inte det är en trimmad 225hk han menar. det är nog 3.2:a som har 250hk från fabriken. | |
|
3.2:an fanns inte 2001. Den kom precis. |
|
|
nitte. kan bli svårt att få ut 280K för den. alla annonser jag såg som liknar din låg på 215K-230K. Fast som sagt: mycket hänger på hur du fick dina 25 hk mer och om det är dokumenterat t.ex på rullande landsväg ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Nitte, är Z4:an svensksåld? Även fast det inte kanske ger en helt ärlig bild, så kan det vara klokt att jämföra med priserna i Tyskland. /eFx |
|
| En trimmad bil ger sällan mer när man säljer den, speciellt om det enbart rör sig om ett chip. | |
Nitte |
Det stämmer att det det TT:n är chiptrimmad. Räknar inte att få ut något extra för det om jag ska vara ärlig. Z4:an är svensksåld. Jag tror jag kan få ner den till 315' och det känns som ett sjysst pris när jag jämfört med många andra Z4:or. Ingen här som är sugen på att kaufa min TT? :-) |
Nitte |
Det stämmer att det det TT:n är chiptrimmad. Räknar inte att få ut något extra för det om jag ska vara ärlig. Z4:an är svensksåld. Jag tror jag kan få ner den till 315' och det känns som ett sjysst pris när jag jämfört med många andra Z4:or. Ingen här som är sugen på att kaufa min TT? :-) |
|
Lägg ut en annons på www.nordicaudi.com /PG |
|
|
315' är nog ett bra pris, mer skall du nog inte ge. Kollade lite på mobile.de, finns 2.5'or för strax under 300'. Hittade en superfin för 307', men sen skall den ju hem till sverige. Utan att lyfta ett handtag mer än telefonluren hade just den bilen varit i Sverige för ca. 327' Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
det är bra priser. har du ingenting mot grön färg så finns det säker en stor prutmån även på en viss bil hos BMW i Solna ;-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Jag gav 325000 för min Z4 3,0 1700mil,köpte den i nov-03. Bilen uttagen 030401 import från Tyskland |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.