|
|
|
|---|---|
|
Hejs! Jag är för närvarande lite spekulant på en Z3 Coupé. Funderar på om den kommer att vara vardagsduglig nog för min del. Tänkte nämligen använda den året runt i så fall. Det ska inte vara några problem va? Samtidigt som jag är "bilnörd" är jag också en inbiten golfare, vilket betyder att det måste gå att frakta åtminstone två bärbagar (golfbagar alltså) där bak. Någon som vet hur det står till med den saken? | |
|
du får plats med två golfbagar. inga problem. jag hade en golfbag, 2 resväskor och en sportbag utan problem. men fäll gärna upp lastskyddet för man packar liksom på höjden så utan lastskydd känd et hända lite överraskningar vi hårda inbromsningar ;-)... För övrigt: som mest fick jag 20 kvm trägolv i luckan. Och om det inte räcker så finns ju smidiga takräcken ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3c: I och med dina erfarenheter av lastning kanske vi ska börja kalla bilen för världens roligaste kombi? :) ///Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
| Definitivt. Brukar själv introducera den som en två-sitsig Touring =) | |
|
börjar kännas så ;-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| Inga problem med två bärbagar och ytterligare bagage | |
|
Låter bra det grabbar! Tack för svaren! |
|
Mr Hamann |
Har för mig att det stod i reklambladet för Coupén att: "Den rymmer utan problem två golfbagar" (eller nåt sånt). :) KÖP!!! // Mr Hamann |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.