|
|
|
|---|---|
|
Undrar om någon känner till några passande 20" fälgar till E60 förrutom de svindyra Schnitzer fälgarna? Skulle även vilja veta passande däckdimensioner till fälgarna. Önskar kunna få på ett par 285/25-20 bak och 245/30-20 fram. Tacksam för svar. | |
-BeeMWe- |
Alpina :P |
| Hartge har också fina fälgar :P | |
| Hartge Classic lär sitta som en smäck på E60. Finns säkerligen i varenda storlek du kan tänka dig. :) | |
|
Jag skulle prova Breyton Magic Racing. Länk BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
| Länk till Hartge Classic 10, 20" på en E60: Länk | |
|
Hartge eller Breyton är ju sköna, fast dom kostar ju ett par miljarder åxå. |
|
m_johan |
Förstår inte riktigt meningen med att köpa en sådan dyr bil och sedan slänga på icke orginal fälgar. Det ser genast mycket billigare ut.. Köp bmw´s orginal 18" dom är ju rätt snygga.. Har 17" på sommarn till familjens e60.. Också helt okej.. |
|
Har inte i åtanke att skicka på bilen några fälgar som gör att den ser ut att hamna i kategorin "..burnouts vid korvkiosken" Och smaken är olika.. Jag har 17" vinterhjul och tycker personligen att de ser ganska små och insjunkna ut på en så pass stor bil, men jag säger inte att du har fel... Org. 18" och även BMW´s org. 19" är helt OK! |
|
|
Enl senaste Automobil kommer ett M-sportpaket á la M5 och snygga femekrade hjul som ser ut att vara minst 19 tum. De hjulen kanske kan vara nåt? Original och snyggt! /O. |
|
|
Andreas: Jag skulle satsa på nått i stil med Alpinas Flerekrade fälg! Den passar de flesta bilar och är snygg men ser inte ut som Flash Gordon äger bilen! __ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.