|
|
|
|---|---|
| Hej är det nån som vet om man får på Rondell 58 10x17 i bak på en 528i Touring-99 med sportchassi + nivåreg utan att behöva göra några modifieringar på bilen? (ny på forumet) | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
18"M5 fälgen är 9,5" och passar på 540T med nivå och sportfjädring 275/35/18 däck.- Det är väl 10" bredden samt offset som kan ställa till det i så fall. ///MVH Hasso Länk |
|
Tackar för svaret! /Micky |
|
|
Är det någon som vet ifall man kan få på 20" tums fälgar på en E39:a? Det är Asa-Ace "Loke" modellen. Bmw om du älskar att höras.. |
|
|
hejsan Sebbis. På min m5 har jag 20' med orgnal bredd på däcken. valsad fram. Lycka till. Hade' " Varför bara ha 1 st, när man kan ha 2 st" Macc |
|
|
Okej. tack. Jag är heelt värdelös när det gäller fälgar och strlkar osv.. Men jag har en vanlig 528 -99 går det ändå? Sen måste jag fråga dig macc, förlorar man all komfort som många säger? Eller är det så lite att det inte märks? Bmw om du älskar att höras.. |
|
|
Jämfört med en vanlig M5 18' så blir det sämrekomfort. Jag har AC S ställbara dämpare åxå, så min är hårdare än standard + 20' men men det är väll inte för komforten man köper 20'. eller ? Hade' " Varför bara ha 1 st, när man kan ha 2 st" Macc |
|
|
Hmm ok.. hehe, 20 tums är nog mer för att flasha.. Men kan känns lite tråkit att ha en sådan fin lyxbil och dålig komfort.. Bmw om du älskar att höras.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.