|
|
|
|---|---|
|
Som ni kanske har hört så skall vi tävla i långlopp på Nürburgring med en E46 M3. Nu är vår webb klar och där kan ni läsa mer om vårt projekt: Länk För att förbättra vår race-budget så tar vi tacksamt emot sponsorbidrag som motkompensation kan vi bland annat erbjuda er passagerarvarv och den DVD som vi producerar under säsongen. Bilen vi skall rejsa med en är en E46 M3 ombyggd till tävlingsbil. Den har ca 380 hk & 410 Nm samt väger ca. 1200 kg. Totalt är det 10 långlopp på 4-6h samt ett 24h-lopp. Förarna under 24h-loppet är bland andra två svenska toppförare. Läs mer på Länk | |
|
Lycka till!! Länk |
|
|
Lycka till och hoppas allt går bra! (det har jag i ofs redan sagt på ett annat forum.. :) Man kanske skulle åkt ner och kollat på en tävling ngn gång i sommar.. /// Bavarian Motor Works \\\ |
|
|
Johann: Finns det några pris lista?hittade inget på siten.... Ps.snygg sida och ett STORT LYCKA TILL |
|
|
Johann; Ska bli ruskigt kul att följa, lycka till! Starre; Vet inte om det är detta som gäller fortfarande men: Länk Mvh /Wille |
|
|
Tack alla! Starre, Här hittar du info för privatpersoner: Länk |
|
|
WilleW: Tack Johann: Fattar inte hur jag kunde missa det...... DÅ är det vel bara att boka in nästa flight |
|
|
Starre, Den är inte så lätt att hitta, skall fixa till det. Länk ;) Frankfurt-Hahn är bästa valet av destination. |
|
|
Sidan fungerar inte alls i Mozilla :( Men lycka till!! |
|
|
Lycka till! Ska bli roligt att följa allt och se hur det går. Tack för trevlig läsning :) MVH / Jacob |
|
|
Tack för alla lyckönskningar! :) Imola, Jag är ledsen men jag vet inte varför det blir så. |
|
|
Tar du bort raden nedanför ur framesetet så fungerar det, ifall du är intresserad av att få det att fungera. "<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">" I vilket fall, lycka till och hoppas att ni piskar upp allt "där nere"! |
|
|
Nej det var för jag använt UTF som teckenkod. Nu funkar det för Mozilla också. :) Vi skall göra vårt bästa. :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.