|
|
|
|---|---|
kenth Oskarsson |
Har ett problem för att det virerar i min ratt vid körning på tvättbräda.Fälgar,hjullager,styrled värkar ok. |
| Nähä. Det är bara att lämna in för byte av himpavimpan. Kostar ca 35 påsar med Ahlgrens bilar | |
|
Fick det här mailet av kenth Oskarsson > Undrar bara om det svaret på min fråga var roligt eller vad menar > du????? Allvarligt, är jag pantad eller driver killen med oss?! Tro fan att det vibrerar i ratten om man kör på en tvättbräda (Han måste mena en dålig grusväg) eller hur? Du får nog förklara bättre vad du menar kenth. |
|
|
Vibrerar det i ratten när du kör på tvättbräde grusväg?!?! ;O) ÅK TAXI FÖR RESTEN AV DITT LIV!!!! *asg* |
|
kenth Oskarsson |
Jo carnal vist menar jag dåliga vägar med mkt gupp m.m som vi nu har gott om i norr.Känner ej av det i högre hastigheter.Och så förstod jag då inte ditt svar heller |
pjotor |
Jag blir inte klok på något av dina 2 inlägg, tro fan det skakar och vibrerar om du kör på gupp å skitvägar. Du kan ju köpa nya däck, prova med 215/100-16 då försvinner nog lite vibrationer. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.