|
|
|
|---|---|
|
Kan det bli problem att få hem den i och med att den är italien reggad? --- Min E30: Länk | |
|
oj då glömde länken :) Länk --- Min E30: Länk |
|
|
"italien reggad"?!?! Bilen har ju tyska "bilnasarplåtar" från Kiel... i övrigt skall det väl inte vara några problem alls med bil import inom EU, eller??? Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
320is har väl inte katalysator? Om det är en -89:a så är den väl mer eller mindre omöjlig att registrera i Sverige. Satsa på en -88:a istället. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
320is är serietillverkad utan katalysator, serietillverkade bilar utan kat t.o.m årsmodell 92 är godkända i sverige vad jag läst till mig i en tidigare diskussion. därför tror jag det är lika enkelt att regbesiktiga en 320is som vilken annan importbil med kat här i sverige... Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
| Kanongrej! Ingen taklucka! Köp köp köp! ;) | |
|
Vad tror ni om priset då... --- Min E30: Länk |
|
|
Jag tycker priset verkar Ok. Katalysatorn tror jag inte heller det blir problem med om man läst runt lite om ISen på forumet. |
|
|
Ok.... gött.... Skulle helst föröska vilja hitta någon som är lite halvdan i lacken och någon rost fläck då den ändå skall lackas om byggas bur och diverse... --- Min E30: Länk |
|
| ja den bilen på länken ser helt ok ut... | |
Flesh |
Har hört att det endast är 88:an som går att besikta i sverige... skulle själv köpa en sådan för ett tag sedan, det var då jag hörde det om 88:an... något med avgasvärdet.... (katalysatorn) antagligen.... |
| Har själv nyligen besiktat en okattad 89. Inga problem så länge det rör sig om en bil som ej har kat i original. Du måste uppfylla dom vanliga värdena som gäller för alla bilar. Mao originalbil i bra skick = No problemo. | |
| Förresten apropå 320 is. Den den 4 dörrars för 3400 Euro i syditalien är ju gränslöst frän! 316 look med plastnavkapslar och allt! En sleeper! Ser prydlig ut på bild åxå. Måste gå och kolla flygtidtabellen..... | |
| Den bilen tittade jag på när jag sökte efter E30 i augusti förra året... Vet inte varför den är kvar än, skulle vart såld för längesedan tycker man med det priset. Billigt för en 320is om den är ok. | |
|
Jag verkar vara överbevisad vad gäller besiktning utan katalysator i alla fall. Det känns skönt att ha fel ibland... ;) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.