|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
\\\M 325i ZENDER/// |
Länk på minner lite om minin? ----------------------------- Projekt trippel xXx i gång. |
| råver 25 hehe | |
| Golf, tycker jag (har på känn att det dyker upp många fler förslag här...) | |
|
fortfarande för kraftigt maskerad för att skapa sig en uppfattning. har inte den ena bilen blinkers i sidospegeln? lite MB inspiration? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| Håller med boogieelvis. Golf-kopia deluxe! =) | |
| Asken: Du hade väl en order skriven på en 1:a? | |
| POWERM Svar ja:) | |
| Rover i fronten och Yaris i baken :D | |
| Jag håller baken fri från allt oavsett om det komemr från Japan eller från tyskland, no entrance:) | |
|
nästa år kommer 3 och 5 serien med X-drive, men jag har hört rykten från BMW säljare att även 1-serien skall gå att få med X-drive. Stämmer detta? Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Förresten, glöm inte att kolla in filmen på nya 1:an på Länk :-) Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
E60 kommer med Xdrive i Mars. I övrigt vet jag iten. E46 kommer inte att få Xdrive utan det blir den nya 3 serien som då komemr att få det. Asken |
|
|
Asken: Du menar Mars 2005 antar jag? Vad jag hort sa skall enbart sedanen fa Xdrive - har du hort ngt annat? |
|
|
oreo: Jag hörde att touringen också skall få Xdrive. Hoppas! Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
erito: Var har du hort detta? Nar skall den komma isf?? |
|
|
Ja, lite Rover 25 är det över de maskade bilarna. Med tanke på BMWs erfarenheter av just det företaget skulle det förvåna mig och alla andra om den ser ut så i färdigt skick. Men det är som alltid, det är svårare att göra en liten bil snygg än en stor. Min favorit till priset "världens snyggaste bil", Jaguar XJ är ju stor som en Finlandsbåt utanpå och liten som en Golf inuti (ja, nästan). Den hade inte varit lika snygg annars. My Bimmer is my mistress |
|
| oreo: Säljare på BMW som hade fått den informationen. Jag vet inte om det stämmer. | |
| erito: Borde val vara en ratt sa saker kalla anda tycker man.... | |
|
Klockrent foppa! Bmw har kanske gjort som dom brittiska killarna på Discovery Channel när dom har kapat två olika bilar och satt ihop dem. =) |
|
|
paaman: Man vet aldrig :D Men om så vore så är det en hädan ;) |
|
|
Trettretti skrev: "Men det är som alltid, det är svårare att göra en liten bil snygg än en stor. Min favorit till priset "världens snyggaste bil", Jaguar XJ är ju stor som en Finlandsbåt utanpå och liten som en Golf inuti (ja, nästan). Den hade inte varit lika snygg annars" Det stämmer inte! Innermåtten påminner mer om Lupo än om Golf. Jag fattar inte hur de brittiska statsöverhuvudena i generationer har lyckats vika in sig i baksätet på Jaguar XJ... :-) På min XJR finns dessutom en finess som gör att förarstolen (samt ratten) åker till sitt bakre läge vid i- och urstigning. Mycket komfortabelt för föraren men en potentiell dödsfara för baksätespassageraren som riskerar att klämmas ihjäl av förarstolen! :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.