|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
www.msu.edu/~mensing1/snowtowcar.wmv (14mb) Stackars riskokare... | |
| Klickbar länk: Länk | |
|
F-n aldrig skrattat så mycket som nu :))) Tycker lite synd om ägaren ändå ;) Mvh Janne. |
|
|
Vilken bedrövelse! Så kan det gå när man inte använder rätt fästpunkt för bogserlinan.... Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
HAHAHA !!!!! Äh dra me baklänges ! (passande uttryck) :)) |
|
|
HAHA.... stackarn, hoppas det var ägaren som valde krokningsställe o draghåll... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
Vilka plantor! Ja, så kan det gå när man inte sträcker bogserlinan innan man börjar dra...... dessutom undrar man ju vart det fäst linan? Japs kvalitet.... Nipply |
|
|
HA HA HA varför drar dom inte bilen åt vänster från början istället kan man ju fråga sig sedan är ju spade ett bra hjälpmedel. Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Jag är inte ett dugg förvånad att Simsons är den mest populära TVprogrammet i USA.:) Fick detta på mejl förra veckan, och sedan kom det en bild på någon i Michigan som åkt bort utan att stänga av vattnet i garaget i kylan, vattenrören hade frusit och gått av och hela garaget såg ut som ett kylskåp som inte blivit avfrostat på 10 år. i isen stog bland annat en Porsche 911+ ytterligare 3 bilar :)) ///MVH Hasso Länk |
|
Hasso Har du inte någon länk till den bilden? Länk |
|
|
bayern: Du har mail :-) // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
adrenalin: kan du skicka mig samma mejl`? |
|
|
Nähe det har du inte alls det, det blev nått knas med din yahoo adress :-( // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
Adrenalin Prova på nils@mayer.se Länk |
|
|
Starre: om ettorna å nollorna vill så e de på väg :-) Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
-BeeMWe- |
Igår körde jag över en snövall när jag skulle in i en parkeringficka, bilen fastnade så trevligt med underredet på snövallen. Inte blev det bättre av att bilen jag stannade och frågade om hjälp visade sig vara Uppsalas snyggaste brud å hej å hå så står jag där å har gjort bort mig. Iaf hon hade ingen bogserlina så det blev inget. Till slut tog jag fram tomkraften, hissade upp bilen i bak fullt och knuffade den så domkraften vek sig några gånger. Voila! |
|
Dom säger att man ska ha en spade i bilen men det tycker jag e fegt :-) PS Hade behövt en i lördagsmorse men i vanlig ordning så löste det sig utan (tog bara lite längre tid). // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
Själv fick man leka bärgare halv fem på söndagsmorgonen. Fast det räckte inte med A8 4,2 för att dra ut survolvon ur diket...fick bli bärgare. //Thorssa |
|
|
kan man få ett mail med bilden ngn? M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
Har en liknande bild Länk fast på en stackars BMW någonstans men hittar den inte. Det passar väl bra i den här tråden om vinterns vedermödor :-) // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
*ASG* fan vilka nötter.. Beavis och Butthead finns verkligen på RIKTIGT!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.