|
|
|
|---|---|
|
Behöver få min 635:a omlackerad. Är det någon som kan rekommendera någon bra lackerare i Skåne? Om jag förbereder med att demontera lister m.m., vad kommer priset bli då på ett ungefär? BMW - Illud iterum dicere potes! | |
|
Allt från 10" upp till 40" beroende på hur mycket du gör själv,med eller utan moms,samt om vilka krav du har på resultatet... "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
|
Jag kan varmt rekommendera Fors Billackering i Dalby. BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
Finns en lackeringsfirma i Helsingborg som ligger vägg i vägg med Mercedes.... Kommer inte ihåg vad dom heter men jag fick lackat en 320i Cab för ett par år sedan för 6000:-..... Och det blev mycket fint..... //TobbE |
|
|
Tobbe; är det vincent du menar? Isf kan jag varmt rekomendera han...har haft inne en bil där för om lack. Och resultatet var 100%. Jag vet om att JPS lämnar (lämnade) sina Porschar till han. Och när där står en splinkans ny diablo, som ägaren vill byta färg på...så tvekar man inte att lämna in där. |
|
| ..som Wendtan sa.. Hos Fors Billackering i Dalby vet jag många som blivit nöjda kunder.. | |
|
Har aldrig hört någon som klagat på Fors i dalby, men MÅNGA som lovordar dem! Har själv ingen erfarenhet, men pröva en sökning i forumet så får ni se :) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.